Dobry den,chtel bych se zeptat zda emulze na olejovym vicku skutecne znamena vadne tesneni pod hlavou? Docetl jsem se na internetu ze nekdy je to normalni ze se pod vickem srazi vlhkost.. Je mozny to overit jeste jinak(to ze je vadne tesneni) nez se pustim do vymeny? Kdyz se na tu emulzi prislo tak voda v expanzi tak nejak ubyvala,ale ted se docela drzi hladina,pry uz ji dotycny nedoplnuje.Jedna se o oktavu I v benzinu 1,6
Nejjednodušší je projet auto po delší trase, nejlépe min. 100km, raději i více. Pokud poté emulze zmizí, je vše v pořádku. Patrně hodně jezdíte kratší jízdy, kdy se motor pořádně neohřeje a na tom víčku kondenzuje vlhkost.
Pokud by to bylo těsnění,tak by voda nezvykle tlakovala a bezpečnostním ventilem by docházelo k úniku.Což by bylo poznat na úbytku chladící kapaliny.Tohle je normální stav jízdy na krátké vzdálenosti.Při prasklém těsnění by na víčku bylo velké množství husté pěny a navíc na měrce oleje by byl vidět kakaový odstín a oleje by naopak přibývalo.
Je to normální stav ničeho se neboj Pokud by bylo tesnění v haji tak ti: múžou tlakovat vodní hadice ,bude zlobit topení,lítat teplota vody,cestovat voda v expanzce,bude olej v expanzce bude emulze dole na měrce oleje
octa1
Se obavam ze to z vicka nezmizi ale uvidime pristi tyden na co prijdu,je fakt ze s tim autem je z 90% jezdeno 10-15km do prace a to same zpet.Zas se mi nezda kdyz ten clovek auto docela setril jako zadny vytaceni a jiny pretezovani motoru aby odeslo tesneni pod hlavou.Spis o tom slysim u naftovych motoru kde jsou vetsi tlaky..
asd1
To "šetření motoru" je spíš na škodu... Víčko otři, ujeď delší jízdu a uvidíš jestli se tvoří dál nebo ne.. Další příznaky těsnění hlavy bublinky ve vodě, tlakování hadic, olej ve vodě atd.
Tvorba šlemu je normální při krátkých jízdách se studeným motorem, příp. pokud je v háji termostat a motor se neohřeje na provozní teplotu...
Pokud voda mizela, tak prohlídnout kam mizí (místo úniku je barevně vykvetlé) - chladič, napojení všech hadic i pro výměník topení, vodní pumpa gufero atd.
Mam oktu stim motorem doma jezdi snim ta moje a jak sem psal je to tam každou chvili taky jezdi jen do prace a zpět občas to utřu hadrem a jezdí se dal Pokud by se ti ztracela voda prohlidni vše co popsal kolega plus koukni k rozvodúm jestli neteče vodní pumpa Pumpa je previt jak ji netrefiš dokáže téct i 2 měsice po te co se měnila
Když je bílá emulze jen na víčku, je to normální, to je vykondenzovaná voda. Kdyby se však totéž objevilo na měrce, je třeba okamžitě přestat jezdit a provést opravu. Vadné těsnění je nejčastější, ale ne jedinou možnou příčinou.
tycoon*
Mně se emulze na měrce objevovala, když mi servis při výměne olej nalil long-life olej. Pak už jsem ti to měnil sám, dával jsem normální olej a nikdy se to neobjevilo.
Dobrý den, mám stejný problém - jezdím krátké trasy. Cca po 4 měsících dolívám 0,2 l oleje a teď se mi objevila žlutá pěna na víku. Myslíte, že toto už je těsnění pod hlavou, nebo také doporučujete pouze více projet? Motor 2,0 CNG (VW Touran).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.