Většinou je v motoru na deklu rozvodú nebo i jinde nalepenej štítek Ja říkám že když se koupí auto a neni 100 procentní jistota kdo a kdy je dělal tak nechat vyměnit i s vodní pumpou Dále oleje včetně převodovky a filtry
Říká se, že dokud je čitelné označení na řemenu, tak nemá víc jak 30000km. No a když z něj koukají cáry, tak je nejvyšší čas ho vyměnit. Ony ani údaje v servisní knížce nebo na krytu nemusí být pravdivé. Nejlepší je se podívat, jak řemen vypadá.
Tak tomuto bych vůbec nevěřil-kolega BXman tvrdil že měnil rozvodový řemen na BX19TRD při skoro 600 000km - POPRVÉ od výroby.řemen čitelný a čistý! Rozvodový je snad skoro vždy pod krytem a tudíž ,pokud je vše OK,tak není důvod zašpinění či odření nápisů!
Osobně jsem měnil na dvou motorech ( XUD9 a TU1M1-tam se přejížděla niorma asi 20 000km ),u třetího přítomen výměně (XU7JP4 při 270 ooo 2? 3? výměna,spíše 2) -všechny měli nápisy čitelné
Nezjistíte. Může být vylepený štítek v motorovém prostoru nebo záznam v servisce, ale jestli je to pravda... Další otázkou je, jestli je u starého golfu vůbec má smysl řešit. Jak dlouho si ho chcete nechat?
Sichr je nechat vymenit. Jednou jsem prodával starý auto a zákazník se rozčiloval , že jsem mu doporučil vyměnit rozvody, protože sám jsem neznal stav. Říkám mu, fajn, tak ti je za minutu vymenim . Nechápal...no, vezmu štítek od rozvodů, výpisu to a vylepim na čelo , spokojenej?...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.