Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Transporter x Caravella x Multivan?

Od: elvinos odpovědí: 7 změna:

Jsem laik a koukám po ,,větších" autech. Líbí se mi VW. Ale může mi, jako opravdu laikovi, někdo vysvětlit, jaký je vlastně ,,podstatný" rozdíl mezi těmito 3mi vozy jedné značky?

Děkuji.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mak*
hodnocení

4x

Já to teda též laicky vidím tak, že Transporter je na vození dělníků na stavbu, Multivan je na volný čas (velký auto na ryby, na dovolenou...) a Caravelle je takový luxusnější (klidně i do divadla).

hodnocení

2x
Transporter je pracovní, vzadu plechy atd.. Caravella je víc osobní. A multivan je nejluxusnější, může mít otočné křesla, stoleček atd... Transporter a caravella může mít větší rozvor, multivan nee. Měl jsem ve firmě všechny verze.
doplněno 17.09.19 23:56: A multivan má max 7 míst, 2+2+3. Transporter 3+3+3. Caravella 3+3+3.

hodnocení

0x

Rozdíl je ve výbavě a hlavně v prostoru za předními sedadly.
Transporter má přepážku a nákladový prostor.
Multivan má většinou několik řad sedaček.
Caravelle může mít otočná křesla, stolek a spoustu luxusnějších kravinek.
Jsou i různé limitované edice (camping, expedition) a venkovní vychytávky (markýza, výsuvné spaní nad střechou).

No nevim, Transporter se dělá taky v osobní až devítimístné verzi a znám Caravelle, co má druhou a třetí řadu naprosto pevné a nepohodlné lavice.
Takže samotný typ asi tak moc vypovídající není.

To je fakt, záleží, co si tam kdo nakonfiguruje...

gumid
hodnocení

0x

Nejsem si na 100% jist, ale caravelle a multivan jsou delší (delší rozvor kol)

Ještě chybí verze california (nástupce caravelle)

California není nástupce ale nástavba caravelly

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.