Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor hyundai

Od: parazit odpovědí: 26 změna:

Zdravim.

Potřeboval bych slyšet(číst) názor jiných lidí.

Budu kupovat hyundai i30 nový.a furt se nemužu rozhodnout mezi motorem cvvt1.4mpi nebo 1.0t-gdi.(ben.turbo)

Auto kupujeme na domácí ježdění.(nákupy.jednou za rok dovča,atd.).10000-12000t.km.rok

budem ho mít na furt.takže i 10,12let.a možná víc.

Cena je +- stejná.jde o trvanlivost a v budoucnu o poruchovost motoru.

Prosím nepište že hnůjdaj je kraksna.a podobně.(na MBéčko nemám a ojety nechci)

Jde mi o názor na motorizaci.

Dík parazit.

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sosacek
hodnocení

3x

Na krátké trasy bez turba. Jinak /je ten litr s turbem živější a úspornější/..

krtek*

to s tím litrem nemyslíš vážně, že ne? Ten litrovej motor je taková zdechlina, že to svět neviděl.. a ještě ten rádoby reprák co má umocňovat sportovní zvuk je dílo samo o sobě...

 

hodnocení

3x
avatar dabel
Vem tu 1.4ku ten litr v turbu neni dobrá kombinace a už určitě né na věky

 

mak*
hodnocení

1x

Když tam turbo není, tak se nemůže porouchat. Navíc turbomotor je výkonný a úsporný jen na papíře, ve skutečnosti je buď výkonný, nebo úsporný. Ono je fakt, že atmosférický motor bude mít větší spotřebu, ale mnohem líp se s ním jezdí, je o dost jednosušší, tedy spolehlivější a při vašem nájezdu bcyh tu spotřebu neřešil. I kdyby to bralo o 0,5 l/100km víc, tak je to za rok 1500.- .

 

break
hodnocení

1x
Nebál bych se ani turbomotoru. Jen z vlastní zkušenosti doporučuji měnit olej kazdej rok s vypínat start stop...pak to bude OK...Nevím jak úplně novej hjundaj, ale doporučim vyvoskovat a nástřik spodku. Ne klasickou body, ale voskem na nástřik spodku...

 

hodnocení

1x
avatar jenyk

Jedno lidové moudro praví, že objem ničím nenahradíš.

 

parazit
11.09.19 10:03
hodnocení

Zatím dík

 

hodnocení

0x
avatar diesel

"na MBéčko nemám a ojety nechci" -silně pochybuji že byste koupil jako nové!Vždyť se jíž pár desítek let nevyrábí!

Ale nyní vážně dnes je již téměř skoro jedno jaká značka a typ,navíc tyto jdou úplně mimo mne,ale nějak matně tuším že 1,4 je čtyřhrnek a GDi je třírhrnek. Osobně a nejen proto ,ale pro větší objem motoru bych bral tu 1,4!

break
MB může být i Mercedes :)

Jo ,ale len se nepíše MBéčko!

break
Jinej kraj, jinej mrav...u nás se třeba Peugeotu říká přejetej pes :)

A proč teda máš nick jako kombíkovej peu!?

break
S tím to nesouvisí, to je jen shoda nahod. Používal to jen Peugeot nebo i Citron a jiní? Jinak proti Peugeotu nic moc nemám. Třeba 405, 406, 505 a 604 mám v oblibě...

Tak sorry. za pitomý dotaz. tuším občas je to i u jiných značek ,ale teď z hlavy nwn.Jinak u některých ( 307-ten nemám rád vždy při nastupování se uhodím,i když si dávám pozor) hlavně sedmimístných to nebyl break ale SW.

 

hater
hodnocení

0x

Hyundai bych nechtel ani zadarmo :-D

majklchris
Zase jeden co neumí číst nebo nechápe čtený text!? Vi zde ,cituji : "Prosím nepište že hnůjdaj je kraksna.a podobně" !
hater
Zase jeden co je hloupy ale to se musi vzdy nekdo ozvat mam tu fabriku 30km od domu kazdy na to nadava jaky je to srot a ze to neni poradne auto (o praci a chovani nadrizenych nepisu nic...) vsak co hlavne ze hloupi prazaci si to koupi :-D
majklchris

Pro hlupáka každý hlupák.

Pokud byste napsal že známí ... mají špatné zkušenosti, OK ale napsat co jste napsal je přesně na co se tazatel neptal!

petr888
No, mám tu čest vlastnit už 4 roky Hyundai i30, kupovaný jako nový vůz, v Plzni. Stydím se za to, ale nechovám se k němu jako zrovna ukázkový majitel, je to kombi, složíte sedačky a máte megakufr. Auto mě kompletně krom velkých šatních skříní odstěhovalo, vozily se krabice, židle, fakt všechno. Vezl jsem v něm bedňáky (12 ks), betonovou dlažbu. Podle některých příspěvků na všemožných Hyundai-hate fórech, by se mi mělo rozpadnout po 14 dnech používání, motor by měl samovolně explodovat a všechny nepřivařené části odpadnout... a ono nic... prostě jezdí dál. V servisu jsem s ním byl jenom jednou a to kvůli nějakému těsnění u kola, prý jim přišly nějak špatně vyrobené už do továrny a tak se to měnilo. Nebyl problém, dostal jsem ihned náhradní vůz zdarma (jen jsem musel vrátit zase plnou nádrž, pochopitelně). Žádné problémy s reklamací nebyly, vše hned přiznali, opravili, auta jsme si zase vyměnili a jezdím do dnes. Pouze doplňuji kapalinu do ostřikovačů, a béňo jinak opravdu nic... motor mám 1,6.

 

parazit
hodnocení

0x
Dík za názory.vyhral to ten 1.4cvvt..

 

renegade11*
hodnocení

0x

Přečti si recenze při reklamaci Hyundaye , nic neuznávají , Kup si Kiu Ceed - je to upně to samé .

parazit
A kde to najdu ty recenze.mate nějaky odkaz.dik

 

break
Přítel od mý mati má Hyundai a nikdy s reklamacema neměl problém...

 

david01*
hodnocení

0x

Na dojíždění a dovča.. to dá ten litr bez turba. Ono o turbo se taky člověk musí starat.. a dojíždění na nakup.. a kratké trasy mu taky ne moc prospívá. Nebude to žihadlo, ale myslím si, že s tím počítate.. nebudete držet krok s oktavii a a nebo passaty ve dvoulitrech.. ale i s naloženým autem brzdit provoz rozhodně nebudete. Já mít takovej najezd jak vy a popojíždění ve meste.. bych volil litr bez turba. :)

 

xenofob
hodnocení

0x

i30 fastback N - dvoulitr

 

jenda2*
hodnocení

0x

Pokud se jedná o šroty, tak to jsou Škody 1,8 TSi. Něco tak zpraseného svět dlouho neviděl. Po 60000 km GO motoru . Hyundai je stejně dobrý jako každé jiné auto, kromě Dacie.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma atmosfericky motor

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]