Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Autoradio tzv. Záhada

Od: houbes* odpovědí: 12 změna:
Dobrý den, dostal jsem nový autorádio a když jsem zasunul drátky jak byly ve starém rádiu tak vše se zdálo OK. Ale jak se rozjedu, autoradio začne problikávat a přestane hrát. Když zastavím třeba na křižovatce začne hrát mohu ladit stanice atd. Rozjedu se přestane opět hrát a blikat jakoby tam šlo hodně proudu a nebo naopak málo. Poraďte mi kde je chyba. Děkuji
Autoradio tzv. Záhada
Autoradio tzv. Záhada #2

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumid
hodnocení

0x

Zkus drát Ground přizemnit o něco kovového pod palubkou co je vodivě spojeno s kastlí.

houbes*
hodnocení

To už by mělo být ve změti kabelů co vedou do autorádia přeci. Jelikož u starého to memuselo být. Ale můžete mít pravdu. Počkám kdo mi ještě poradi.Děkuji
gumid

Třeba staré rádio nebralo tolik proudu. Může být někde vadný spoj a při vyžším zatížení rádio kolísne napětí.

Stejně tak, když je rádio šmejd a má blbě udělané vstupní obvody s filtrací, kdy kolísání napětí zapříčiní třeba poddimenzovaný kondenzátor,apod...

Vezmi žárovku 55W (třeba H3) s povinné výbavy a připoj na ground rádia a + po klíčk nebo stálé a sleduj, zda napětí kolísá nebo zda žárovka udělá plný svit.

Taky jsem měl podobné rádio (ECG s DVD 1DIN s LCD). Provozoval jsem ho asi rok doma v pokoji na gelovej akumulátor 12V se zabezpečovačky a po roce bouchl kondík... Prostě zmetek. Tak jsem doplnil transil a dal kondík na vyžší limitní napětí a od té doby zase hraje normálně.

Jsou to šmejdy! Nejlepší jsou origo typová rádia jako Grundig (Škoda Symphony) nebo Blaupunkt či Technisat.

houbes*
hodnocení

No budeš mít pravdu, že si to bere hodně proudu. Tohle rádio proti originalu je hodně podsvícené prostě šmejd. :( Ještě zkusím autoelektrikare tohle sám asi nedám :(
gumid

Možná bude lepší ho zapojit autonomně mimo palubní síť.

Kostru vezmi z kostřícího bodu (vede tam více vodičů pod matku na kastli - každé auto to má jinde a na více místech), napájení z hlavního přívodu do pojistek (ale hned u pojistek mu dej pojistku 10A do pouzdra) a používej kabely 1,5mm minimálně.

Pak budou ztráty napětí v tenkých drátech minimální a ani při basech to nebude poblikávat.

 

houbes*
hodnocení

Parking sensor control wires pink drátek to má co za funkci?

Asi ztlumení hlasitosti, když jsou aktivní parkovací senzory.

gumid

Parking sensor se dává na drát od ručky, ale já ho trvale vždy zemním přímo na rádiu. Jedná se o to, aby jsi nekoukal na filmy za jízdy, ale jen se zataženou ruční brzdou.

Reverse sensor káblík je podobný a ten tuším při plusu z rozsvícených světel zpátečky přepne kameru na AV in, kde máš couvací kamerku.

houbes*
08.09.19 08:39
hodnocení

Tu nemám

 

houbes*
hodnocení

Tak jsem přestřihl tenhle drátek a autoradio funguje. Záhada :) vyřešena :)
Autoradio tzv. Záhada #3
lmgify

Jestli ten tvůj obrázek dešifruji správně, tak ten spodní konektor je typ A (vzhůru nohama oproti schématu na obrázku) a přestřižený kabel je tedy Phone mute.*zmateny*

Autoradio tzv. Záhada #4
gumid

Mě spíš příjde A3 - diagnostika K-line, že je přerušeno.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]