Nejste přihlášen/a.
Může být vadný diodový můstek. Někdy sttačí dotáhnout ty malé šroubky zezdau alternátoru (M5 na 8klíč). Opatrně, ať je nestrhnete. Jinak očistit kontakty. Oko B+, místa pod matkama a plošky na dně alternátoru na které dosedá diodový můstek. Stává se i po čase, že se udělají studené spoje na pájených místech samotného můstku a je potřeba je proletovat a očistit (budou studeňáky vyhřáté).
Takže repas altu nebo výměna.
To není baterie, ale dobíjení. Podle mě se stačí trochu víc plynu na rozjetí. Na volnoběh dobíjení může svítit (ono i když nesvítí, tak to skoro nic nedobíjí). Pokud při rozjezdu klesnou otáčky na volnoběžné, nebo i lehce pod ně, je normální, že se dobíjení na chvíli rozsvítí. To samé s tou pomalou jízdou na trojku. Zřejmě motor podtáčíte, jezděte tak, aby otáčky neklesly pod 2000.
Nevím, ale tahle Felicie je v podstatě ještě zaoblenej Favorit a těch jsem pár v ruce měl a některé to dělaly.
Dělali to jen Favority do roku 1992. Měli totiž řemenice 70mm zelené barvy. Od 1992 dávali černé řemenice 60mm, aby zvedli otáčky altu na volnoběh. Pak od roku 93 (SPi) - 95 (ano, 95 se dělal jen VAN-Plus a pick-up Favo), byla řemenice drážkovaná jako na Feldu a ještě se zmenšila.
Od roku 92 s černou řemenicí se nikdy nestalo, že by na volnoběh svítila kontrolka.
Snad jen k vůli závadě altu nebo svazku (špatně nakrimpovaná kabelová oka).
Felda 97 a vejš už s Favoritem sdílí pramálo věcí! (nebavím se o tom, zda pasují či ne)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.