Nejste přihlášen/a.
To si dost protiřečíte. Ten mechanik musí sehnat olej a filtr za cca 900 - 1500 - 2000 (Fav/Fel/Fabia/Octa/Renault 2.0Dci co má DPF a 7litrů oleje), pak si udělá čas a musí pár věcí odšroubovat a dost se zaprasí dle stavu vozu. Zároveň mu blokujete na zvedáku flek, pokud má lepší zakázku než blbou výměnu oleje,atd...
Podívejte se na cenu lepších dílů a náplní (aby se to nerozsypalo, jinak půjdete za mechanikem - ten za levné díly nemůže).
Za 1500 bych se do toho poštěl jen se známosti nebo s vědomím, že oprav na autě budu dělat víc.
Proč aditiva? Jinak Metabond + poštovné je taky darda.
Jenže tohle je auto z roku 2002. Nehledě na to, že aditiva sama o sobě stojí asi 500 Kč a to nepočítám možnost, že tam nedá celou láhev a že má nějakou podnikatelskou slevu.
To znamená 500 aditiva a 1500 práce.
Filtr stojí na VW polo se dá sehnat za pár stovek a litr oleje stojí 200 (a to počítám s tím, že ho nemá na skladě nakoupený třeba za 80 kč/litr) takže práce zase 2000? To je normální?
Dejme tomu filtr oleje MANN 200-300, vzducháč MANN 200-250, olej Shell 4litry HX7 800, těsnící kroužek pod šroub vany CU 4kč.
Dejme tomu 1300 materiál, práce 600 (starý olej ti zlikviduje) a jsi na 1900kč. 100kč cesta k němu (palivo) a jsi na svých 2000 co se ti zdají moc.
Aditiva si kup sám a foukni je tam. Zaplatíš za aditivum a poštovné. Ovšem nejsou třeba.
Smůla, dobrého na WV neznám,vcelku je ale dobře hodnocen p.Běhoun .V Hatíně, nwn kde a jméno,preferuje Fordy, Popelíně opět převážně Peugetoty-p.Notvotný.pak nevím jestli ještě funguje dělal pár lidem (kolegům škůdky) ,mně Ibizu I p.Dvořák v H.Pěně (tam bych doporučil se optat (první stavení za potokem po odbočení na D.Pěnu)).Jinak občas jezdím a velká spokojenost do servisu Poseidon ve Stráži n/N Dělají vše (dříve se specializovali na PSa) tedy jezdím-pokud můj dvorní mechanik nemá čas a to je p.Hejda Jiří - Radouňka-kopeček (hydrospecialista na hdydropneumatické podovzky citroenů)ale opravuje vše tedy vše od PSA.Dále jsem byl spokojen se servisem Stanislav Kolář v Kamenici n/L Před kolejemi úzkokolejky vpravo-dělali mi hlavu (otlakování přebroušení zabroušení sedel a ventilů výměnu těsnění ventilů)
Jen malé doplnění-aditiva nač? max bych ještě bral do paliva,to je tak vše. Jinak výměnu oleje dělám před panelákem a hodinu hotovo (15 min vypuštění a vykapání oleje, dejme tomu 15 minut nový ftr a nalití oleje a úklid. mezitím různě pokec se sousedy...)Olej na olejně (p.Trkal) stejně tak ftr ,celkem necelých 800kč práce 0kč likvidaci oleje na sběráku 0kč!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.