Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia - hydroštely - jiná hlava

Od: skoda* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,
mám Fabii 1.4 MPI (44kW) r.v. 2002 a začaly mi tam cvakat hydroštely, za studena celkem hodně a po přidání se intenzita zvyšuje, za tepla je to o poznání lepší , ale stále cvaká. Napadlo mě vyměnit olej a dát jiný, teď už nevím co tam je, auto jsem tak nějak zdědil. No a přemýšlím, jestli nechat vyměnit hydroštely, případně jestli to je nějak složitý, na Felině mi nepřišlo jako nějaká věda v tom sundávat hlavu, že bych to zvládl sám, aspoň bych se něčemu zase přiučil :D Nebo mě napadlo, jestli by tam seděla nebo šla dostat hlava přímo z Feldy 1.3? Víte o tom někdo více? Děkuji...

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumid
hodnocení

0x

Hlavy jen s Felicií 2000 a 2001 jsou už totožné s Fabií AZF 44kw. Nepoplést motory 135 a 136. Hlavy mají jiné průměry kanálů o pár mm. Laickým pohledem se dá odvodit hlava dle pružin (tvaru kužele a tvarované misky jako čepička a né disk jako u starších modelů s dvouma pružinama v sobě.

Seřízení je na lehký dotyk vahadla s ventilem a pak dvě otáčky na zmáčknutí hydroštelu a dotáhnout kontramatku.

Pokud bude hlava s Felicie, tak jen ty modely 2000 a 2001 s 50kw motorů 136 s tímto číslem dílů:

skoda-dily.cz/...

 

lubosvar
hodnocení

0x
Na tomhle motoru budeš muset sundat hlavu,ale jak ji sundáš bude dobře změřit hlavu její rovinu a taky kouknout na přesahy válců a když bude dole takzkontrolovat těsnot ventilu. Ale výměnu můžeš udělat i bez téhle kontroly,já bych se to bál udělat. Jinak vyndat a vyměnit hydroštely je v pohodě potřebuješ si udělat drátek z háčkem. Hlavně neber činu nezkoušel jsem ale kvalita asi nebude nic moc. Já dával německou prvovýrobu.

Ty neznačkové tam ani nedávej, mám odzkoušené, že je to škoda peněz a i práce, stejně se dopracuješ k těm kvalitnějším, ale mám pocit, že už dneska se i hůře shánějí...

 

skoda*
hodnocení

Ano, jkistě že bych dal značkové. Já právě viděl pár videí jak se např. mění těsnění pod hlavou na feldě atd. a nepřišlo mi to těžký, přece jen v těch motorech až třeba na jiný vložky myslím a to, že fabka nemá kryt vačky, zase tak velkej rozdíl není. Preventivně bych zkusil vyměnit olej, bůhví co tam zase kdo nalil, prý to má na hydroštely docela vliv, nevím no.

 

vernon
hodnocení

0x
Proč bys tam dával hlavu z Felicie? To přece nemá s hydroštely nic společného, ty jsou v bloku motoru...

 

skoda*
hodnocení

Zdravím, no tak cvakání nakonec nebyly hydroštely. Chtěl jsem mrknout na olej a co nevidím, ucvaklá špička té měrky. Sundal jsem vanu, a copak tam náhodou neplavalo? :o :D od té doby je klid :D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma cvakání hydroštelů
Otázky na téma výměna hydroštelů

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]