Nejste přihlášen/a.
Spíš než podle zátek bych to stanovil podle toho, zda má "odfuk". Dříve měli autobaterie buď v těch víčkách ventilky, nebo měla celá baterie vývod na napojení na hadičku, aby mohl odejít případný přetlak. S ním se však i odpařovala voda, kterou bylo nutno dolévat. Myslím, že dnes se už dělají výhradně hermetické, tedy bezúdržbové baterie. Většina z nich má přesto víčka. Je totiž potřeba ve výrobě nějak do baterky nalít elektrolyt.
Každá běžná akubaterie musí být "nějak naplněna" a je jedno, zda je bezúdržbová nebo běžná...takže "nějaké" otvory s uzávěry mít musí...může být i "těsná", ale to už není akubaterie běžného typu...u některé je otvory (uzávěry) vidět, někde je nich samolepka, jak píšete; kdybyste dal alespoň typ baterie...označení, výrobce. Jinak je dobré číst občas i návod k výrobku...
Pravděpodobně se prodáva a je označena jako bez udržbová. To ale neznamená, že nemužeš dolit např. destilku i když v navodu o tom nebude zmínka. Už jsem to na 2 autech tak udělal u stejne přelepené baterky jako máš ty a v obou připadech to pomohlo prodloužit o něco životnost.
Nevídim v tom problém
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.