Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem s octavkou

Od: pavely odpovědí: 8 změna:

zdravim vsechny koupil jsem nedavno octavii 1.6 74kw jede na 3 valce kdyz se proslapne plyn chytne se 4 valec nedrzi otacky obcas strili do vyfuku kdyz prepnu na lpg tak je to lepsi bylo receno ze katalyzator tak jsem ho nechal vymenit a porad stejny dik za radu

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Dělá to zapalování, tedy neni nebo je mizerná jiskra, benzín tj. chudá či bohatá směs tj vstřikovací ventil, nebo válec nedrží tlaky. Zapalování se dá prohodit z jiného vozu na zkoušku, směs podle barvy izolátoru svíčky a tlaky chce naměřit, někdo tvrdí, že podpálený ventil slyší, ale těžko na to spolehnou. Katalyzátor zemřel asi až následkem vnikání nespáleného benzinu do něj a následným vzplynutím v něm se přehřál, popraskal a vysypal, neni viníkem.

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Začni novýma svíčkama pak jiný VN kabely
club-opel.cz/...
U tvýho motoru stejnej postup

 

pavely
hodnocení

svicky mi uz menily v servisu a porad beze zmeny akorat mi poradily natankovat benzin s okt.cislem 100

Učin pokus :
club-opel.cz/...
Ty vn kable dou změřit ohmetrem mel bys naměřit 3-10kiloohmú
Mín či víc je na výměnu kabelú
asd1

Na kabelech nezměříš všechno, jen orientačně.

Zase servis kde jsou "odborníci" a metoda pokus - omyl.. Spíš teda omyl - omyl *zed* Maj skouknout svíce, změit tlaky válců a u zapalování kromě svící jít po kabelech a cívce..

Vypálený kat neni příčina, ale následek - hoření směsi ve výfuku příp. chudá směs (vysoká teplota spalin), ale pokud střílí tak se směs blbě zapaluje = jiskra, tlak, dávka paliva.

 

pavely
hodnocení

diky za rady zitra to zacnu resit snad se to podari

 

tycoon*
hodnocení

0x

Jelikož to je auto na LPG, tak bych začal takto:

1) Úsady biosložek z benzínu ucpaly benzínové vstřikovače. Nalít do benzínu aditivum na čištění benzínových vstřikovačů, já mám vyzkoušený VIF. Jezdit nějakou dobu na benzín. Pokud se to zlepší, tak to bylo tímto.

2) Zapalování. Vzájemně přehodit zapalovací kabely. Pokud původně špatný válec začne pálit a jiný naopak přestane pálit, je chyba v daném zapalovacím kabelu. Svíčkama to asi nebude, když výměna nepomohla. V každém případě motory VW nejlépe fungují s originálními svíčkami NGK.

3) Mechanický stav motoru. Změřit kompresní tlaky.

4) Kontrola funkce lambda sondy, škrticí klapky, prostě všeho v sání a ve výfuku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]