Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám jednorychlostní babetu typ 207.300 s maximální rychlostí 40Km/h. a rozhodl jsem se vyměnit 40 let starý Jikovácký karburátor, který nedržel nastavený na volnoběh i směs a musel se před každou jízdou znovu naštelovat. Když si postavil hlavu tak člověk vůbec nenastartoval (a to i s kompletně novým zapalováním a elektrikou, správným poměrem směsi, kompresi...).
Koupil jsem tedy všemi vychvalovaný italský karburátor dellorto D12 se kterým babeta startuje na první šlápnutí, funguje mi dokonce i sytič, volnoběh drží, do kopce má babeta až dvojnásobný výkon a tah, od té doby jsem nemusel nikde ani přišlápnout jelikož i do prudkého kopce s plným plynem rychlost neklesá pod 25Km/h. Vše se zdálo perfektní... Jenže brzy jsem zjistil, že se motor po 10min. přehřívá a to na rovině se čtvrt plynu a rychlostí 30Km/h. Při jízdě na plný plyn do kopce (25Km/h) se za pět minut rozpálí tak až se z fajfky začne kouřit a u hlavy se rozdoutná. Válec je tak horký, že po 20 min. stání se při rychlém doteku popálím. Nevím co s tím. Celý válec jsem pečlivě vyčistil od nečistot aby se lépe chladil ale nepomohlo to.
A tak potřebuju poradit jestli tam mám vrátit starý jikov se kterým se to nepřehřívalo, abych to za chvíli neoddělal, nebo pokud by někdo poradil co s tím mohu udělat...
Děkuji za všechny odpovědi
Mám taky DellOrto na tomtéž motoru a žádný problém nemám. Bohužel se u tohoto karburátoru dá šroubkem nastavit jen volnoběh, bohatost směsi však ne. Domnívám se že problém je asi v bohatosti směsi. Mně tu výměnu za Jikov dělali v jawáckém servisu, takže bych se radši obrátil na ně. Pokud tedy nemáš nějakého známého machra na fichtly a spol.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.