Vyjížděli jsme a chciplo to nejde to nastartovat (passat b6) pri snazeni se nastartovat to cvakne a to je vse rozsvitilo se kontrolka tempomatu s vykricnikem. Pri startovani cvakne a vypne se komplet zhasne.nevite co by to mohlo byt
Baterka to nebude, protože tu diesel po nastartování už nepotřebuje. Startér by to mohl být pokud se nějak nešikovně kousl a blokuje motor. No a pak už asi zbývají jenom ty horší věci pokud to není nějaké čidlo apod.
Že nepotřebuje? Já bych si nebyl úplně jistý. V totožném vozidle mi za jízdy praskla spona od plusoveho pólu na baterii a kontakt se odpojil od baterie. Motor chvilku běžel, pak začaly blikat všechny kontrolky. Pak najednou vše zhaslo, motor chvilku běžel a pak se vypnul úplně. Samozřejmě bez motoru nešlo servo, brzdy apod... Bylo to celkem zajímavé při 130kmh na dálnici. Naštěstí jsem s vypnutým motorem dojel akorát 100m přes benzinu, kde jsem nové spony koupil, kabel přidělal, zapojil k baterií novou sponu a veselé pokračoval v jízdě. Znovu bych to zažít nechtěl. Nebylo to opravdu nic příjemného a dokazuje to, že diesel a vlastně kterékoliv jiné auto baterii potřebuje, protože dnešní auta jsou plná elektroniky a bez baterie se neobejdou a alternátor nemůže stabilně zásobovat všechny spotřebiče a elektrické části vozu. Baterie v autě za jízdy slouží vlastně skoro jako kondenzátor. Vyhlazuje nedokonalosti a rovnoměrně zásobuje elektřinou vše potřebné, aby nedocházelo k poklesum napětí nebo přepětí.
To vypadá na k.o. motoru něco se kouslo Motor rok? Diesli ve 2ltdi třeba trpěli na poruchu náhonu olejového čerpadla Mohli se rozkočit rozvody potkal se motor a je hotovo zažil sem že se i seknul alternátor a dokázalo to udusit motor a startér stim už nehnul Bude te muset hledat Ale mohla i jen odejít batere
nikoll
1.9 tdi rok 2007 v motoru to zasmrdelo jak kdyby nekde byl zkrat. Starter se neroztoci
nikoll
Motor je komplet repasovany i s elektrikou nic nezabouchale jen to bylo jak kdyz to cloveku normalne chcipne
Skuste vyndat baterii demontovat kastlík baterie a prohlídnout kabely Dale juknout jestli se nesekl alternátor Schodit drážkovej řemen a ručně otočit motorem jestli to pude Demontovat startér a vyzkoušet na baterii zda chodí
Mě se například (u jiného auta na benzín) stalo také, že mě auto za jízdy chcíplo. Startovat nešlo, jen to cvakalo a baterka byla téměř vybitá (z nějakého neznámého důvodu asi nefungoval alternátor). Po nastartování přes startovací kabely se alternátor vzpamatoval a baterka se začala dobíjet ... Za dalších 5 roků se to neopakovalo, alternátor normálně funguje a baterka dál bez problémů držela a startovala.
Jednoduchý test baterie: Rožnout světla a pokusit se startovat - pokud je baterka v pořádku, tak při startu nesmí světla pohasnout.
Test baterie na tento způsob je blbost! Nesetkal jsem se s autem, které by odpojovaci x-relé nemělo, a že jich na dopravní fakultě testujeme.. Takový test baterie je zbytečný a nicneříkající.. X-relé odpojí nepotřebné spotřebiče (světla, rádio,vyhřívání skla..), aby měl startér dost “šťávy”
Zdravím mam taky passata b6 a taky mi to chciplo za jízdy a pak jsem už nenastartoval. V servisu mi řekli že jsou tam špatně vstřiky což jeden vyjde kolem 8-10tisic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.