Nejste přihlášen/a.
Dejte přesné GPS místa.
Podobných špatných značení je mnoho. Je třeba vidět více značek, a místo, páč jak to bude, až napadne 2 cm sněhu? I v tomto případě platí předpisy.
Záleží, co Vám kladou za vinu, páč já vidím, že stojíte blíže jak 5 metrů před křižovatkou.
Pokud se ohání jen žlutou čárou, tak to by se dalo uhájit jako zmatečné značení a žlutá není vidět z 80%, jak stanoví předpis.
Já tam V12d nevidím. Vidím tam jakýsi nezřetelný náznak žluté barvy na obrubníku. Ten by mne jako dopravní značení nezajímal. Takže za platné DZ považuji V10d.
Svislé dopavní značení není k V10d, popř. V12d vůbec nutné. Takže tam nejspíš nebude.
@petrd: MP nechť si koupí brýle a přečte si příslušné předpisy. Přestupku jste se nedopustil. Navíc máte podporu svislého dopravního značení!
Ty popelnice žádný mně známý předpis neřeší. Jedině pokud podstatně omezují průchodnost chodníku, pak tam nemají co dělat.
@Imgify: Dělal jsem dopravního inženýra dost dlouho na to, abych dobře věděl, kam se malují DZ V12. Nerozporuji umístění DZ V12d, ale její viditelnost, zřetelnost. Tudíž i tvůj odkaz na zákon je bezvýznamný.
Co se svislého DZ týká, odkazuji na sdělení @petrd ze dne 5.8.2019 ve 20:44 hod.
Jestli si dobře pamatuji, tak svislé značení je nadřazeno vodorovnému značení. To by znamenalo, že je-li tam značka umožňující částečné stání na chodníku, mělo by být jasno. Většinou tak bývá parkování označeno.
@satam: lze pomalovat i obrubník místo asfaltu na silnici. Platnost je stejná.
Svislá značka je nadřazená všemu namalovanému na silnici. Kde je ale ta značka? Vzhledem ke křižovatce by musela být nejvýše do 2m za tou žlutou dodávkou. Protože je to 1směrka, tak by mohla být i na druhé straně silnice.
Popelnice jsou na chodníku, protože jsou proo tříděný odpad pro více domů a toto je asi jediné vhodné veřejné místo v okruhu (tzn. ta tráva je asi soukr.pozemek patřící k té budově).