Nejste přihlášen/a.
Pro jakou koupi byste se rozhodli - novou Dacia Logan nebo starší Škoda Fabia combi (přes bazar)?
Znám několik Fábií, které nemají najeto ani polovinu toho, co mé Dacie (3 ks od 420 tis.km do 220 tis. km). Kromě občasného promazání omezovačů dveří jsem se nikdy o dveře nemusel nijak starat, otvírají a zavírají se normálně jako dveře u malých a levných aut. A ty Fábie, které znám, trpí větší poruchovostí, než mé Dacie, a opravy a údržba Dacií stojí nesrovnatelně méně.
Takže pro mě je odpověď jasná.
@renegade11: Jsi s vědomostmi lehce pozadu. Komponenty zdaleka neodcházejí na Dacii rychleji, jejich životnost je u obou vozů srovnatelná. S tou rzí to možná platilo před 10-15 lety, nikoli dneska, kdy naopak na stejně starých vozech najdu na Fábii puchýře rezu pod lakem, což je u Dacie výjimka. Za pravdu ti pak dávám co se týká způsobu užívání a údržby. Tyto faktory se na stavu vozidla podepisují nejvíc.Ovšem pokud se nepletu, hovoříme tu o NOVÉ Dacii.
@renegade: Tak teď už jsi s vědomostmi těžce pozadu a jelikož to víš, uchyluješ se k nefér jednání. Ve světě existuje nepřeberné množství kvalitativně mnohem horších aut, než jsou Dacie. Nemíním je vychvalovat do nebe, jsou to relativně malá auta, vyráběná s minimálními výrobními náklady, ovšem při dodržení takové kvality, aby byla dobře prodejná a skupina lidí, kteří si je kupují a která není vůbec malá, ba naopak, se k nim v budoucnu ráda vracela.
Podej rozumné důkazy pro svá tvrzení a můžeme se dále bavit.
Horší kvalita než Dacia neexistuje , ve všech žebříčcích spolehlivosti končí na posledních místech - ty chytrolíne ,
a že v tom vypadáš jak největší socka není třeba ani připomínat .
Že si neumíš najít žebříčky spolehlivosti hlavně z Německa to už svědčí o tvojí - jak to říkáš nevědomosti , nemůžu tady napsat že jsi de-il , to bych si nelajznul.
@renegade11: Na žebříčky spolehlivosti, hlavně z Německa, z vysoka kašlu, znám je a jsou velice tendenční. Já mluvím hlavně o tom, s čím mám zkušenosti především své a pak zkušenosti autodílny, se kterou úzce spolupracuji. Zajímavé je, že ti Němci, kteří mají v žebříčkách spolehlivosti Dacie až úplně vzadu, je na druhé straně nakupují jako vzteklí.
Vernone, v dnešní přetechnizované době je pro mne, jako konzervativce, auto na úrovni Oct.I taky přetechnozované. Ber to tak, že je mi 63 let a mám rád obyčejná auta, ne ty "samojezdící stroje se spostou přiblblých asistentů". A zřejmě je na světě pořád dost takových lidí jako já a ti potřebují jednoduchá a snadno ovladatelná auta. Mezi námi, stejná situace panuje v mobilních telefonech, TV přijímačích a spostě dalších zařízení. Nebo se pletu?
No, já mám jasno. S vědomím toho, že starší auto je auto bez záruky, bych zvolil to sice starší, ale pořád auto. Při výběru služebních vozů padla první volba šéfa právě na Logany. Do té doby jsme měli Škodovky. Tak jsme šli ten zázrak omrknout. Při pokusu otevřít dveře Loganu jsem dostal strach, že mi klika zůstane v ruce. Při zavírání dveří se pocit strachu, abych něco nezničil, znásobil. Jo, jede to, slouží to, ale je to takový demo auto. Šéf měl o několik hodin později stejnej pocit a my dostali Focusy.
Na té Dacii odchází všechny komponenty 2 - 3 x rychleji než u Škodovky , že je po 6 letech rezavá jak liška už ví i vrabci na střeše , proto dávají záruku na neprorezivění jen 6 let , Škoda dává 12 let , jinak i Fabia může být dva roky stará v hrozném stavu , prostě vybírat s mechanikem .
Navíc bude asi Fabia trochu bezpečnější 5 proti 3 hvězdám v Euro Ncapu
To je mokrý sen škodovkáře. Shnilých Dacií moc nevidim, díly odchází srovnatelně, bezpečnost taky (hvězdičky za hlášení zapnutých pásů jsou jen papírová bezpečnost). Spousta lidí to má jako služebák, nemažou se s tim a furt to jezdí..
Spousta lidí to má jako služebák, nemažou se s tim a furt to jezdí..
Jestli to nebude tím, že se služebáky obvykle berou na leasing a točí tak po 4-6 letech. Navíc, jak známo, auta trpí nejvíc nečinností. Služebák je furt v pohybu...
Pouze jsem seděl ve fobii a taky v loganu.nedá se srovnat-ve fábii jako na balíku polystyrenu potaženém laminem ,a relativně málo místa, v loganu na sedačkách (byť se nedají srovnat s křesly ve staré xantii) a s dostakem místa.Navíc i do mrňavého P106 nebo SAXA se nastupuje líp a je tam místa víc (jen pro info-bezpečnost nesrovnávám vůbec,pže tam by asi 106 pohořela)než ve fábce!,Tedy na to že jde o mini - 106 a malé- Fabie.
Že mi seděli každej v jiným Loganu a jiný Fábce? Mám dvojkovou Fábii, seděl jsem i v trojkový. Se 195 cm se vejdu do obou, nacpal jsem se i do Loganu, něco místa zbylo i za mnou (ve Fabii o trochu víc, ale je to dáno tvary sedaček) Že bych měl pocit nějakýho nepohodlí, to fakt ne. Vadí mi středovej tunel a to snad u všech menších aut. U loganu při posouvání sedačky opět ten pocit, že manipuluju s dětským kočárkem. Pokud jde o místo vpředu, tak za mě v kategorii mrňousů překvapivě vede Clio. Tam se dá vpředu snad i tancovat. Akorát při montáži sedačky zapomněli, že vzadu za řidičem sedící osoba má nohy.
p.Ampere -nevím tyto auta jdou mimo mne-jak škůdky,tak i dacie takže generaci nwn.V dáčce jsem seděl jen vedel spolujezdce v jednotkový fábce i za volantem a v tý druhý (nwn která-minulá? současná?)jen jako spolujezdec (zadní raději nekomentuji).Ale berte to s rezervou,jsem uvyklý na pohodlí hydrocitroenů.takže mé hodnocení je spíš pro cetujícího vedle řidiče.
Ale jo, v pohodě. Já mám nalítáno jen tak 20 000 do roka, poslední rok to kleslo na polovinu (mám práci blíž a nedělám už ani obchod, ani servis). Téměř všechno ve Škodovkách, od Feldy, přes dvojkovou Fabii (vždy 1,4 16V) a krátké odskočení k několika Oktávkám. Poněvadž Logana jsem neměl možnost aktivně vyzkoušet, mám jen ty dojmy ze zkušební akce a naprostou spokojenost s Fabií. Co se týká Logana, tak starého měli vedle ve firmě coby služebáka a jezdili od servisu k servisu a naopak ho má soused jako rodinné a chválí ho. Sice taky ze začátku jezdil od servisu k servisu, ale to bylo řidičkou .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.