Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny.
Rád bych se vás zeptal na radu. Mám Nissan Primera 2.0D r.v.95. Před zimou auto startovalo krásně, ale když přituhlo, tak už jsem musel několikrát točit abych nastartoval. Bohužel mi finance nevycházely abych mohl zakoupit nové žhavičky. Nyní když jsem žhavičky zakoupil a vyměnil za staré tak motor točí, ale nenaskočí. Skončil jsem u toho, že jsem vybil baterii. Čím to může být?
Předem díky všem za radu Petr
ASI MÁŠ V NÁDRŽI VYSRÁŽENOU VODU A NĚKDE TI TO ZAMRZLO.DEJ AUTO DO TEPLÉ GARÁŽE A DO NÁDRŽE NALIJ ADITIVUM.
Jsem nezkušený, takže bych v prvé řadě chtěl vědět co je ADITIVUM a za druhé nemám možnost umístění do garáže.
Pokud do poslední chvíle startoval i se starýma žhavičkama a za předpokladu že nové jsou OK tak mrkněte jestli se náhodou "neposunul" konektor u žhavícího relátka popřípadě jestli není prasklá pojistka.
Jestli auto nejezdilo a stálo překontrolujte jestli se "nevysrážel parafín" v naftě.
Kdy si, pred vymenou zhavicu, startoval naposled?
Nastartoval si?
Jak dlouho Te ted po vymene sviti kontrolka zhaveni?
doplněno 02.02.10 17:32:Sorry. Ale NEJAKOU DOBU STALO je odpoved jak od skolaka. Jestli tu chces poradit, tak taky musis nabidnout nejake informace.
Nemusi to startovat kvuli palivu, kvuli zhaveni, kvuli spatnym tryskam, kvuli spousta vecem. Ale na to jsou potreba informace...
Tak stojí zhruba měsíc. Když jsem posledně startoval, tak to bylo sice až na potřetí, ale přeci. Kontrolka žhavení svítí zhruba stejně jako předtím asi 5s
Tu zatuhlou naftu poznáš třeba ve filtru na naftu ,vypadá jako sádlo jak tady někdo jednou posal.a pokud auto stálo mněsíc tak je to pravděpodobné bez přidání aditiva.
Není proč psát sorry. Já to plně chápu. Auto jezdilo přesně před měsícem, když bylo teplo a tudíž nebyl problém nastartovat. Pokud byly teploty pod 0, tak auto nestartovalo nebo když bylo štěstí, tak nasratovalo až po několikátém nažhavení. Co dalšího potřebujete vědět tak se ptejte a já se pokusím co nejlépe odpovědět.
Pokud jsi měl problémy se startováním kolem nuly tak to nemusí bejt problém jen v žhavičkách , ale taky v tlaku ve válcích. Vem ty staré žhavičky a jednu podruhé odzkoušej na baterii jastli jsou opravdu špatné a problém byl v nich.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.