Nejste přihlášen/a.
Zjistil jsem , že mám menší díru v prahu o velikosti cca 2cm . Dříve se to myslím zadělávalo nějakým epoxidem + plátno a přetmelilo . Jak se to opravuje dnes?
No právě svařovat , nebo nýtovat se mě moc nechce . Chci udělat jen technickou a za dva roky auto pujde pryč . Právě proto jestli nemáte typ (zkušenosti) na ty epoxidy , silikony , tmely atd. Nevím co kde koupit , abych se s tím neplácal a ono to po zimě pak neupadlo.
Ahoj jestli na 2 roky, tak to vybrousi na zdravy plech, kup si laminovaci sadu, přetři to aktivovanou pryskyřici s přesahem par cm a dej skelne vlakno (sitovinu), zase přetři a zase skelne vlakno,cca 2-5 vrstev (zaleží na gramaží sítoviny), zbrus, překytuj, zbrus ,nějaky plnič a barva - hotovo.
Takova oprava je fušeřina ale u auta na 2 roky stačí dle mě když jde o malou díru. Když se to uděla dobře vydrží to přez 5 let bez naznaku koroze (osobně vyzkoušeno), takže na 2 roky to musí byt OK.
Trochu obrus díru smirkem i na prstu smirek zevnitř, popatlej to bezoplachovým odrezovačem, natři nějakou antikorozní barvou(co zbyla) ,přelep díru Power páskou a celý prah přetři na černo. Když to po zimě upadne tak znova a už nemusíš přetírat celej prah.
Jendad-auto půjde zvrakovat? nebo jen chete novější proto pak půjde pryč?Protože pkud zvrakovat tak bych to přelepil ipou a pokud prodat dál tak doporučím raději pořádnou práci-vám by se také nelíblo kdyby po druhé zimě vypadl takový flastr z prahu,jo již rovnou tam nacpěte hadru,přetmelit a stříknout a ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.