Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia nestartuje

Od: mettaxa® odpovědí: 9 změna:

Dobrý den a prosím o pomoc či radu.
Mám auto Škoda Fabia 1,2 benzín z roku 2004.

Zhruba před týdnem začala svítit žlutá kontrolka ABS během jízdy a ta svítí pořád, ještě než jsem s tím stačil něco udělat, tak jsem nechal přes noc zapnuté světla a baterku vybil dle měřáku na cca 3V. Auto ani neškytlo, ani budíky, totál vybito.

Takže jsem to nastartoval přes kabely a dojel domů, kde jsem baterku dobil, vrátil do auta, připojil a zkusil nastartovat, ale neúspěšně, protože při pootečení klíčem do druhé polohy, kdy se rozsvítí kontrolky, se kromě žluté ABS o které jsem psal, rozblikala i červená kontrolka, stejná která svítí když je zatažená ruční brzda a do toho to 3x píplo.

Otočil jsem klíčkem do startovací polohy a vůbec nic se nestalo, ani sebemenší pokus startéru, nic. Kontrolka ABS stále svítí a červená bliká + bliká klíček u najetých kilometrů. Následně se třetí poloha (startovací) "zablokovala", takže už do ní nešlo vůbec pootočit! To bych zlomil klíč ;)

Když jsem zapalování vypnul a opět zapl, zvuk a blikání kontrolky se opakovalo, opět jeden pokus třetí poloha a opět zablokování a takto do aleluja.
Tak jsem odpojil baterku a opět připojil, nic jiného a auto 2x po sobě chytlo! Tak si říkam super, problém solved, ale nikam jsem nejel, šel jsem domů.

Jenže druhý den, když jsem přišel k autu a chtěl nastartovat, tak se objevil ten stejný problém a to už nepomohlo ani odpojení a znovupřipojení baterie, takže jsem v koncích. Baterie byla na 8,5V.

Snad jsem to popsal dostatečně a prosím, neví někdo čím by to mohlo být? Žlutá ABS kontrolka + blikající červená (stejná jako od ruční brzdy) + 3x pípnutí + blikající klíček u najetých kilometrů + při prvním pokusu o nastarování zablokovaní třetí polohy.

Děkuji předem mnohokrát za nějaký postřeh dříve, než to odklidím do servisu nebo sešrotuji. Achjo.

PS: Pokud bude třeba, přihodím nějaké fotky + pojistky jsem kontroloval. V kabině i na baterii.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pupini
hodnocení

0x
Zahodit a nediskutovat!
Kdyz uz jste pane udelal takovou blbost a koupil mylne ceskou znacku,neboli nemecky odpad,provizorne opravit a ihned prodat!Smula je,ze takovych srotu je po bazarech moc a vykupni cena je 10 litru za kus...cili vicemene neprodejne.Naletel jste jako rada hlupaku(s tituly i bez),budiz vam to vystrahou,abyste nemecke kopie uz nikdy nekupoval!
Pozn.autor je majitelem 19.vozu,se "škodovkami" skoncil v r.2000.
vernon
Jdi se léčit, jantare...
krtek*

ty jsi blbý jak daleko vidíš...souhlasím s kolegou výše

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Ja to typuju na k.o. baterie
Skus start přez kabely pomoci jiného vozu pokud chytí schanej jinou baterii
Pokud bude baterie o.k tak bych šel po spínací skřínce mohl a odejít její elektrická část

vložený příspěvek patřil k jiné otázce - prosím smazat.

 

hodnocení

Edituji, byl jsem nepozorný. Pojistka 40A u baterie (ABS/ASR) byla na dvě poloviny. Myslíte, že by to mohlo zapříčinit nemožnost nastartování? Já si to moc nemyslím, ale pokud by to tak bylo, tak je možné, že tam byl nějaký kontakt a proto šlo 2x nastartovat, pak už nikoli.
Psals že se ti blokla spínačka a že s ni nešlo otočit
Takže pojistka abs v tom prsty nemá ja bych vyměnil el.část spínací skřínky
hodnocení

To je pravda, ale vždy když vyndám klíč a znovu zastrčím, tak poprvé to jde, ovšem na druhý a následující pokusy už se zablokuje, dokud klíč opět nevyndám.

 

hodnocení

Tak problém vyřešen, nová baterie + nová pojistka.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]