Nejste přihlášen/a.
Když popojíždím v koloně a motor by měl při sepnuté spojce - manuál - otáčky 400 - 500 tak bude cukat, tak rozepínám spojku.
Ale zajímá mě jak je to u automatu v tomto případě, jestli spojka trvale prokluzuje a nebo vypíná a zapíná
A jak je to při stání v křižovatce - u manuálu je sešlápnutá spojka při zařazeném rxchlostním stupni a u autonmatu pokud jen stojí na brzdě a pak jen pustí brzdu a přidá plyn?
A pokud by pllyn nepřidal tak co se stane?
A co by se stalo kdyby u automatu zapměl pustit brzdu a jen přidal plyn?
Dobrá,,,DSG není klasická automatická převodovka, v podstatě je to manuál ovládaný mechatronikou.
vernon..ano u DSG nesprávně ,,automatické převodovky,, to takhle je, ale u AUTOMATICKÉ převodovky to tahle samozřejmě není. Pokud tazatel píše automat, reaguji na automatickou převodovku a tím pádem hydroměnič. DSG NENÍ automatická převodovka.
Samozřejmě! Když řeknu že není, tak není. A není, není není...
Troufám si odhadnout, že stojíme na prahu nové aféry srovnatelné s DieselGate, tentokrát zřejmě nazývané GearGate, protože ti šmejdi koncernoví to drze prodávají jako automatickou převodovku - viz :
Ano, pro laicka který sbírá informace na googlu a to jen čtením nadpisu, namátkou z jednoho odkazu... / převodovka nabízí mezi automatickými (i když sama je vlastně robotizovaná převodovka s dvěma spojkami) ,,,a nemá tušení jak daná věc funguje...je DSG automatická převodovka.
Pekne kecate, agente 007 , pokud to teda neni automat, tak proc to jako automat prodava sama Skodovka. Nebo je situace takova, ze vsichni ve Skode jsou magori, kterti nevedi, co prodavaji, jen jediny Vy jste je prokoukl? Tak to byste se tam mel uchazet o misto sefa prodeje !
"Automatická převodovka" je zjednodušený obchodní název. Tak jako např. krabí tyčinky, kolik je v nich krabů? Ale rád se dozvím něco nového. Jistě mi rádi popíšete princip a funkci DSG a princip a funkci automatu (neplést s automatem na kafe)
děkuji.
Googlit...ted´.
Trochu vám pomůžu v tom goolení.
Druhy automatických převodovek
Existují čtyři hlavní druhy automatických převodovek:
Hydrodynamická převodovka s hydrodynamickým měničem. Tento druh převodovek je považován za standardní, klasickou automatickou převodovku, ostatní druhy se mu snaží svým chováním přiblížit.
Dvojspojková převodovka. Volkswagen Group ji prodává pod obchodním názvem DSG.
Automatizovaná převodovka je z hlediska funkce normální manuální převodovka, ve které automatika zajišťuje ovládání spojky a přeřazování. Její základní nevýhodou je, že neumožňuje řazení za plného tahu motoru.
Variátor. Tento druh převodovek je zcela samostatnou kapitolou. Zatímco všechny předešlé druhy mají, stejně jako manuální převodovka, několik převodových stupňů, které převodovka samočinně řadí, variátor umožňuje plynulou změnu převodového poměru. Využití nachází zejména ve skútrech.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.