Dejte jenom na přesné typové označení, písty musí sedět s celkovým nastavením motoru, jinak to nebude fungovat dle specifikace, jeden z těchto motorů používal písty vypouklé ke zvýšení komprese, k tomu sedí konkrétní vačkovka, rozdělovač, karbec či nastavení monomotronicu..
Na začátek-fascinuje mě ta plastová "šupléra"na "profiměření"na fotu v odkazu. K věci a pro srovnání: Na Favoritu 136Lx, karburátorová verze, rv. 1989, bez katalyzátoru jsou písty klasické vypouklé amd-autodily.cz/... a na 135L řízený jednobod MMT rv. 1992, ( katalyzátor) jsou písty jako na obrázku v tazatelově odkazu , tedy s vybráním vršku pístu kvůli snížení detonací. To na obrázku z Bazoše osobně tipuji na 135-kové písty. Rozdíly mezi motory 136 a 135 byly právě v tom vybrání vršku pístu, snížila se hlučnost(detonace) motorů, ale i výkon (u karburátorové verze určitě).
vernon
Jediným důvodem proč se začala vyrábět nízkokompresní verze 135 která nahradila verzi 136 bylo, že benzín Super 96 byl drahý a Speciál 90 levnější a češi na něj byli zvyklí u stodvacítek. Žádný jiný důvod to tehdy nemělo. I majitelé prvních Favoritů si totiž snižovali předstih, aby nemuseli jezdit na Super...
olinl
vernon souhlas: 135-tky už byly na bezolovnatý, méně oktanový BA 91 a při nalití/záměně za novější benzin 98 to nejelo víc jak 60 km/h (verze jednobod, MMT, katalyzátor). Ne nadarmo bylo na víčku napsáno ONLY BA95..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.