Nejste přihlášen/a.
Řešení to je. Ovšem zapojení světel u "Filcky" je natolik jednoduché, že bych raději vyhledal závadu a opravil. V podstatě ti zbývá zkontrolovat cestu "Relé hlavních světel - pojistka - světlo samotné". Pochopitelně celé vedení a hlavně konektorové a ostatní spoje.
@vernon: Ale jsou. Tos asi ještě neviděl napájecí vodiče světel u některých jiných aut
Prohoď žárovku z druhého světla, pokud nebude svítit, použi zkoušečku nebo měřáček na dvanáct Voltů a změř jestli je v patici napětí-měř proti kostře auta někde na nenabarveném šroubu nebo přímo na hliníkovém motoru. Pokud nic nenaměříš, zkoukni/proměř/vyměň v pojistkové skříňce sedmou či osmou pojistku zleva (od volantu)-žlutá barva, 10Amp-potkávací světla; devátá a desátá pojistka jsou pro dálková světla.
Ještě doplním, že pro "pravý" světlomet (po směru jízdy, auto viděno ze zhora) pro potkávací světla v pojistkovce je pojistka sedmá z leva "od volantu" (pokud to nebylo upraveno). Prohoď ji s vedlejší pojistkou-osmou zleva od volantu, ta je pro levé potkávací světlo a zároveň pro kontrolku na přístrojové desce (budíkách). Pokud máš dobrou zkoušečku s úzkými hroty, nastav měření na 12V stejnosměrných, jeden konec připni někde na kostru a druhým "koncem" měř na pojistce. Pokud nenaměříš na sedmé pojistce při zapnutých světlech nic, je závada v pojistkové skříni. Pojistkovka je poměrně dobře vymyšlena, netipuji že přímo v jejím "těle" bude závada. Nejdřív změř již zmíněné napětí přímo na pojistce č.7 případně na č.8 -pro kontrolu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.