Nejste přihlášen/a.
zdravim mam fabiu 1.2 htp 47kw...ked sa auto prehreje tak zdochyna, prichadza to hlavne v cez leto v horucavach ale aj v oktobri po 150km jazdy vkuse...pomenil som uz kadeco(palivovovy filter, vzduchovy filter, sviecky, cerpadlo,snimac otacok kluky)...dnes rano som spravil 40km a o 2 hodky 40km nazad a vsetko ok...poobede som vysiel s autom na cesty a citil som stazeny vykon...tlacim na pedal a auto pridava len tazko...zdochol mi motor za pol hodku trikrat...v 5ke, v dvojke aj na volnobeh ked som cakal na cervenu...neviete nikto poradit? dakujem
Auto na diagnostiku a nerobiť pokus-omyl.
Dať auto na diagnostiku neznamená dať načítať len chybové kódy,ale kontrolovať hodnoty jednotlivých čidiel a na základe ich výsledkov a skúsennosti mechanika diagnostikovať poruchu.
Ucpaný kat nezdechá ale netáhne ve vyšších otáčkách..
Prehriatie myslíš přehřátí nebo prohřátí?
Projdi kabeláž k čidlům (elektrice) nezbytným pro chod motoru... Nekde se na chvilku přeruší spoj = zdechne...
Přehřátí není normální = zkontroluj chlazení = termostat, větrák, vodní pumpa... Napoví diagnostika a live data (teplota z čidla), dnes použitelná diagnostika stojí pár korun a naučit se s ní pracovat není až tak složité...
Kontakt může být i teplem, tepelná roztažnost = mění se rozměry, tj. po ohřátí se může kontakt přerušit, např. přerušený drát a teplem se natáhne izolace = vznikne mezera (bavíme se o setinách mm)
Problém na emisích může být nefunkční kat nebo špatné spalování, např. podpálené ventily.. Nastuduj si kurvítka na HTP motoru a zkontroluj příznaky...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.