Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Peugeot 106 1.1 44kw náhlá ztráta výkonu

Od: orxand odpovědí: 4 změna:
Dobry den mam problém s pegotem 1.1 44 kW ročník 98. Už je to asi 2 týden co auto ztratilo výkon ale opravdu citelně na rovince se nedostanu přes 100. Servisak mi měnil palivový filtr cistil klapku sani vzduchac a kabely od svíček. Ale nic nepomohlo a vrátil mi to že necítí rozdíl ale s autem mám už hodně najeto a přes 100 jsem se na rovince s autem dostal vždy.
Napadá vás čím by to mohlo být on říká že by to mohla být zapalovací cívka já tvrdím že by to mohla být lambda sonda, ale diagnostika hlásila že je v pohodě. Ale když jsem jí odpojil a byl se projet nebyl znát rozdíl a jelo to stejně na hov.. Setkal se někdo s tímto. Děkuji

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

orxand
hodnocení

Ještě dodatek. Projevuje se to i otackama na 3 při 50km/h to řve jako kdybych jel 80 ale auto nejede a takhle při všech rychlostních stupních na 2 se to pozná asi nejvíc prorze na ni jedu 50 a řve to jak při 90. Ale spojka je v cajku to ten servisak říkal že ta má ještě hodně km před sebou i do kopce se s ní rozjedete jak nic.

 

asd1
hodnocení

0x

Podívej se jak vypadaj svíce (všechny stejný x jedna jiná např.)

3.bp.blogspot.com/...

Jinak test zapalování je z nízkých otáček (1500) zařaadit 4 a pod plynem zrychlovat, pokud škube (mírně) tak bývá problém v zapalování = svíce kabely cívka.

Pak změř tlak paliva na liště jestli je OK (připojí se tlakoměr) = čerpadlo, regulátor tlaku...

Lambdu nejlíp proměřit osciloskopem, příp. diagnostikou načíst live data - hodnoty z čidel... Změřit kompresi taky nani od věci..

Taky to může být rozvod skočený o zub = kontrola rozvodu taky neni od věci... Příp. ucpaný výfuk (vysypaný kat např.) odpojíš výfuk a projedeš, rozdíl poznáš okamžitě.. Pozor kravál neskutečný ;)

Doporučuješ změřit tlak paliva na liště. Já se nechci hádat ale tyhle motory 1124 měly hodně dlouho jen mono. Jednobodové vstřikování. Hodně u nich odcházela deska snímače polohy "plynu" To se projevovalo mrtvým bodem kdy motor jakoby narazil na pytel ale vzápětí poskočil a jel dál. Navíc ta destička snímače byla na pár šroubkách které se rádi povolily a když se snímač o fous pohnul jinam tak motor opravdu nejel. Protože kontakty snímače nešly přesně po dráze rezistorů. Samozřejmě že nemusím mít pravdu, já ten motor měl v autě z roku 89 takže do 98 určitě nějaké změny udělali.
lukas123

Peugeot 106 rok 98, měl jsem podobný problém. Pán z autoservisu dlouho bádal a pak vyměnil "monovstřik" a tím se problém vyřešil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]