Nejste přihlášen/a.
Tak záleží, co od auta očekáváš. Vyhnul bych se klasickejm kultům, co che každej lojza z vesnice, protože budou přebraný - oktáva/golf/civic/focus/TDI a volítanejm limuzínám typu Audi, BMW, Mercedes, Mazda 6, Citroen C5, Hona Accord atd.
Záleží co očekáváš za výkon, zda vystačíš s klidnější jízdou nebo potřebuješ výkon a zrychlení, zda jezdíš víc dálnici či okresky, jak máš naloženo,jakou potřebuješ velikost atd.. Kolem 100 000 je dost probráno a je teoreticky rozumnější vzít novější malej hatchback s menším atmosferickým motorem než volítanou limuzínu., ale jak říkám, záleží na prefereních, jen to není moc peněz a lidi za to častej chtěj dvoulitry s dobrou výbavou a to prostě za tyhle prachy bude vždy bída výběr a loterie.
Taky záleží, zda to bereš jako investici do auta, co má třeba 5 let vydržet nebo jako spotřebák na dva roky a pak další,
Do 130 00 se dají sehnat slušný kousky s nájezdem okolo 120 000 původem v z ČR a jasnou servisní historií někde okolo roku 2009-2012. A třeba motory atmosferický benzíny 1.4 16V nebo 1.6 vvti vydrží 300 000 v pohodě.
1. Suzuki Swift 1.3
2. Seat Ibiza/Leon/Skoda Fabia II 1.4 16v
3. Dacia Sandero 1.6
5. Fiat Sedici 1.6 i
6. Mazda 2 1.3i/Mazda 3 1.6i
Dráž,s větším nájezdem nebo starší se pak daj sehnat japonský držáky:
Toyota Corolla, Auris, Suzuki SX 4 a motory 1.6 vvti, 1.4i, 1,4 D-4D atd.
Z koncernu můžu za sebe doporučit Octavii II / Golfa VI s motorem 1.6 TDI 77 kW, ale pouze s jasnou historií. Všechny naftové strašáky zde většinou vydrží 250 - 300 tisíc km. A nebo s benzínovým motorem 1.6 MPI.
Dají se najít i kousky se 150 tkm, pokud je to ovšem pravda.
1.6 TDI je takový nedoceněný motor, někdo tvrdí, že nejede, ale to je blbost. Jen má lineárnější charakteristiku. Auta s ním jsou kvůli drbům špatně prodejná a ceny proto padají nízko. Přitom je fakt povedený a spolehlivý motor.
Turbo se zničehonic nepodělá a stav vstřiků i DPF jde snadno zjistit. Podle zaplnění DPF se vlastně dá i dobře ověřit nájezd, při 200 tkm by třeba mělo být kolem 50 gramů. A ten EGR je prostě eurospotřebák, tomu se většinou nikdo nevyhne.
Tak záleží, co od auta očekáváš. Vyhnul bych se klasickejm kultům, co che každej lojza z vesnice, protože budou přebraný - oktáva/golf/civic/focus/TDI a volítanejm limuzínám typu Audi, BMW, Mercedes, Mazda 6, Citroen C5, Hona Accord atd.
Záleží co očekáváš za výkon, zda vystačíš s klidnější jízdou nebo potřebuješ výkon a zrychlení, zda jezdíš víc dálnici či okresky, jak máš naloženo,jakou potřebuješ velikost atd.. Kolem 100 000 je dost probráno a je teoreticky rozumnější vzít novější malej hatchback s menším atmosferickým motorem než volítanou limuzínu., ale jak říkám, záleží na prefereních, jen to není moc peněz a lidi za to častej chtěj dvoulitry s dobrou výbavou a to prostě za tyhle prachy bude vždy bída výběr a loterie.
Taky záleží, zda to bereš jako investici do auta, co má třeba 5 let vydržet nebo jako spotřebák na dva roky a pak další,
Do 130 00 se dají sehnat slušný kousky s nájezdem okolo 120 000 původem v z ČR a jasnou servisní historií někde okolo roku 2009-2012. A třeba motory atmosferický benzíny 1.4 16V nebo 1.6 vvti vydrží 300 000 v pohodě.
1. Suzuki Swift 1.3
2. Seat Ibiza/Leon/Skoda Fabia II 1.4 16v
3. Dacia Sandero 1.6
5. Fiat Sedici 1.6 i
6. Mazda 2 1.3i/Mazda 3 1.6i
Dráž,s větším nájezdem nebo starší se pak daj sehnat japonský držáky:
Toyota Corolla, Auris, Suzuki SX 4 a motory 1.6 vvti, 1.4i, 1,4 D-4D atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.