Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupili jsme čtyřkolku u prodejce,zaplatili 140000,-- s tím, že jsme dostali převozní SPZ a do 10 dní dostaneme technický průkaz. No a uplynulo i tři týdny a nic. Voláme a výmluvy typu zítra vám zavolám, pak už telefon nezvedá. Zavoláme z jiného čísla a zvedne to a opět zítra vám zavolám a nic. Máme čtyřkolku se kterou nemůžeme jezdit. Co s tím prodejcem, poradíte? díky
Můžete se soudit - jedná se o právní problém podložený jistě kupní smlouvou - je to důvod vrácení zboží a požadavku na vrácení peněz... které však asi už nejsou. Takže buď budete vyhrožovat a čekat nebo se pustíte do sporu a budete se modlit, aby to dopadlo ..
pozor na to - z jeho strany to je neochota nebo problém... přestupek.. ale výhružky a fyzické násilí jsou trestným činem
Jelikož nikdo z nás nevíme, co jste koupil, zdali ta čtyřkolka byla určena a scválena k provozu na pozemních komunikacích, nelze dát správnou radu. Proč mu tři týdny voláte a nedojdete do provozovny a "nevysedíte" si to co potřebujete?
Vy koupíte a nedostanete k tomu dokumenty?
Něco podobného nedávno řešili v Černých ovcích. Pán koupil skútr od prodejce, taktéž bez techničáku. Prý mu ho pošle později. Problém byl v tom, že prodejce byl jen překupník a byl zadlužený až po uši vůči dodavateli (i u jiných) skútrů. Ten by mu poslal techničák až po zaplacení, překupník poté dál novému majiteli. Překupník dodavateli nezaplatil a tak nebyl ani techničák. Pán se může na nový skútr jen dívat. Mám obavu, že jste se stal obětí stejného nebo podobného člověka. A proto platí poučení pro příště, kupovat jen s techničákem!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.