Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Autoalarm Jablotron CA-320

Od: sandokan® odpovědí: 12 změna:
avatar sandokan

Ahoj.
Zhoršovalo se to postupně, dříve semtam, ale teďka je to už vopruz.
Autoalarm funguje normálně, ale když chci nastartovat, ... tak nic ... :((
Prostě normálně strčím klíček do zapalování, otočím ... a nic se nestane ... tedy startér nevystaví, neroztočí se atd ... :(

Autoalarm umožňuje blokovat tři nezávislé funkce vozu a mezi nimi i Blokování startéru. Sice jsem nikde nenašel co to tam spíná, ale odhaduji, že relátko. Takže mám dojem, že se mi časem již ochodilo - nespíná.
Manuál pouze zmiňuje zatížitelnost imobilizačních okruhů do 15A.

Jestli musím autoalarm rozebrat a relátko vyčistit ... , nebo vyměnit. Nebo jsem někde úplně vedle?
Nemáte s tím někdo podobnou zkušenost /a nějaké řešení?

Dík.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Sou tam 3 imo okruhy
Otazkou je kolik jich máš zapojenech
Většinou ti servis zapojí jen jeden
Takže stačí to přepojit na druhej nebo třetí imo okruh
Schéma zapojení najdeš na stránkách jablotronu
Imo je v podstatě spínací relé které ovládá řj toho alarmu
Takže se časem ty silové kontakty opálí a blbne to
Tak se to bud vyřadí- přepojí
Nebo se použije jinej imo okruh

 

hodnocení

avatar sandokan

Tak jsem na to koukal a ze všech 6ti visej dráty, takže odhaduju, že jsou zapojený.

Návod mluví o tom, že ty vývody patřej k sobě 1-3, 2-4 a 5-6.
Nevíš, který ty svorky jsou kde? (V tý extra šestici vývodů?)
... Jako jestli patřej k sobě vývody pod sebou, nebo nějak jinak?

Neměl jste to někdo otevřený? (fotku / zapojení) - dá se to relátko vyměnit, nebo vyčistit - nevěděl by někdo tip (relátka)?

Předem děkuji :)

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Ano je to ten konektor s 6ti černými silnými draty ty maj na sobě čísla 1,2,3,4,5,6
Rozplet ten svazek abys zjistil kolik těch okruhú je zapojených
Většinou se zapojí jeden a zbytek se je zaizoluje do svazku
To imo je zapojeno následovně:
Č.1 a č.3 - první okruh
Č.2 a č.4 - druhý okruh
Č.5 a č.6 - třetí okruh
Ty relátka by měli jít vyměnit typ nevim
Taky pokud si zdatný tak si zjistíš jak je to relé zapojený vytáhneš si poškozené relé naletuješ delší dráty tak aby to šlo mímo řj alarmu a napojíš obyčejný spínací autorelé
Autoalarm Jablotron CA-320

 

hodnocení

avatar sandokan

Tak jsem udělal alarmu hloubkovou kontrolu, všechny 3 relátka spínaly už po otočení klíčku. Když jsem dal na vývod z 3.ho relátka 12V, tak motor nastartoval *palec2*, ale na přívodu nebylo nic.

Tak jsem problém svěřil odbornému servismužovi, ten na to koukl, odpliv a zanadával -vyslovil několik nepublikovatelných výroků, z kterýchžto jsem usoudil, že jsem to blbě zapojil. *zed* Šlo o to, že spínací skříňka při startování spíná 2 okruhy, což mě samozřejmě ani nenapadlo. *hi* Jeden silnější na kontaktu 50, pro cívku startéru a druhý slabý, na kontaktu 16, pro ovládací okruhy. No a samozřejmě při 50% pravděpodobnosti správného zapojení, jsem to samožřejmě zapojil obráceně. *nene* Musím sice přiznat, že takto spínací skříňka fungovala dlouhá léta, ale přecejen se jednou to ucho utrhne. *alene* Takže mi servismuž zvěstoval potěšující zprávu, tedy že to zapojil, jak to má být, což mělo za následek, že mi to začalo startovat, ale přestala mi chodit většina kontrolek. *nevi* No a že to takhle nechá, neboť dle jeho zkušeností potrvá hodně dlouho, než se mi podaří spínací skříňku ještě sehnat -tedy zda-li vůbec.

Tak jsem s důvěrou zavítal na dvorní vrakoviště, kde jsem se tedy dověděl, že spínací skříňky nemají, ale jestli po ní hodně toužím, že mi ji objednají. Dokonce mi dali vybrat, jetli chci originál, nebo za stovku německou (čínskou) náhradu. No vyhrála levnější varianta, jen jsem se hrozil, jak dlouho to potrvá. *klik* Tak mi řekl, ať se pro ni stavím po 3. hodině. *ua* No a 2. den mi ji servismuž namontoval. *frajer*

Ápropós nenašel by se zájemce, který by chtěl koupit Feldu se slevou, tak asi za 20 tis? :)

hodnocení

Aktuální sleva o polovinu :) ... čerstvě po STK *mir*

janh*
Odborník na Felicie je tady Zdenek2...třeba bude mít zájem...za desítku...

Pro něj to bude moc drahý :-D

dej popis feldy a fota

motor stav km stk do kdy?

schnilá rezavá vyvařená jezdí nejezdí náká výbava chyby atd

od kud si?

hodnocení

Jezdí, čerstvě udělaná technická, najeto něco přes 100tis., imobilizér Jablotron.
Bílá, motor 1,3 benzín, 21let stará. Fotky bych musel udělat.
Reznou zadní dveře a podběhy, nic není vyvařované.
Rezly trubičky od brzd, proto je spodek před technickou nastříkanej.
Asi by potřebovala baterku. Trochu žere vodu. Praha - Kačerov.

To neni zrovna dobrej stav bere vodu to muže bejt cokoliv hadice ruplej chladič nebo tesnení pod hlavou
Rezne,brzdový trubky i s palivovejma v podstatě na výměnu
Za tu budeš rad když da někdo 5000kč
Ja za 10 dohnal paradní garažovanou feldu s 80 na tachu stav paradní

Pokud by měla akční výbavu, jako sport-line, mystery, color-line nebo excellent, tak se může prodat i za dráž s el. zrcátky, el.okny, klimou, servem, kombíka,atd...

hodnocení

Ta voda, mi bylo řečeno, že je v míře obvyklé, jen mě to překvapilo. ... Tak jsem se o tom zmínil.

To dabel® tak to teda gratuluju :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]