Nejste přihlášen/a.
Ahoj.
Zhoršovalo se to postupně, dříve semtam, ale teďka je to už vopruz.
Autoalarm funguje normálně, ale když chci nastartovat, ... tak nic ... (
Prostě normálně strčím klíček do zapalování, otočím ... a nic se nestane ... tedy startér nevystaví, neroztočí se atd ...
Autoalarm umožňuje blokovat tři nezávislé funkce vozu a mezi nimi i Blokování startéru. Sice jsem nikde nenašel co to tam spíná, ale odhaduji, že relátko. Takže mám dojem, že se mi časem již ochodilo - nespíná.
Manuál pouze zmiňuje zatížitelnost imobilizačních okruhů do 15A.
Jestli musím autoalarm rozebrat a relátko vyčistit ... , nebo vyměnit. Nebo jsem někde úplně vedle?
Nemáte s tím někdo podobnou zkušenost /a nějaké řešení?
Dík.
Tak jsem na to koukal a ze všech 6ti visej dráty, takže odhaduju, že jsou zapojený.
Návod mluví o tom, že ty vývody patřej k sobě 1-3, 2-4 a 5-6.
Nevíš, který ty svorky jsou kde? (V tý extra šestici vývodů?)
... Jako jestli patřej k sobě vývody pod sebou, nebo nějak jinak?
Neměl jste to někdo otevřený? (fotku / zapojení) - dá se to relátko vyměnit, nebo vyčistit - nevěděl by někdo tip (relátka)?
Předem děkuji
Tak jsem udělal alarmu hloubkovou kontrolu, všechny 3 relátka spínaly už po otočení klíčku. Když jsem dal na vývod z 3.ho relátka 12V, tak motor nastartoval , ale na přívodu nebylo nic.
Tak jsem problém svěřil odbornému servismužovi, ten na to koukl, odpliv a zanadával -vyslovil několik nepublikovatelných výroků, z kterýchžto jsem usoudil, že jsem to blbě zapojil. Šlo o to, že spínací skříňka při startování spíná 2 okruhy, což mě samozřejmě ani nenapadlo.
Jeden silnější na kontaktu 50, pro cívku startéru a druhý slabý, na kontaktu 16, pro ovládací okruhy. No a samozřejmě při 50% pravděpodobnosti správného zapojení, jsem to samožřejmě zapojil obráceně.
Musím sice přiznat, že takto spínací skříňka fungovala dlouhá léta, ale přecejen se jednou to ucho utrhne.
Takže mi servismuž zvěstoval potěšující zprávu, tedy že to zapojil, jak to má být, což mělo za následek, že mi to začalo startovat, ale přestala mi chodit většina kontrolek.
No a že to takhle nechá, neboť dle jeho zkušeností potrvá hodně dlouho, než se mi podaří spínací skříňku ještě sehnat -tedy zda-li vůbec.
Tak jsem s důvěrou zavítal na dvorní vrakoviště, kde jsem se tedy dověděl, že spínací skříňky nemají, ale jestli po ní hodně toužím, že mi ji objednají. Dokonce mi dali vybrat, jetli chci originál, nebo za stovku německou (čínskou) náhradu. No vyhrála levnější varianta, jen jsem se hrozil, jak dlouho to potrvá. Tak mi řekl, ať se pro ni stavím po 3. hodině.
No a 2. den mi ji servismuž namontoval.
Ápropós nenašel by se zájemce, který by chtěl koupit Feldu se slevou, tak asi za 20 tis?
dej popis feldy a fota
motor stav km stk do kdy?
schnilá rezavá vyvařená jezdí nejezdí náká výbava chyby atd
od kud si?
Jezdí, čerstvě udělaná technická, najeto něco přes 100tis., imobilizér Jablotron.
Bílá, motor 1,3 benzín, 21let stará. Fotky bych musel udělat.
Reznou zadní dveře a podběhy, nic není vyvařované.
Rezly trubičky od brzd, proto je spodek před technickou nastříkanej.
Asi by potřebovala baterku. Trochu žere vodu. Praha - Kačerov.
Pokud by měla akční výbavu, jako sport-line, mystery, color-line nebo excellent, tak se může prodat i za dráž s el. zrcátky, el.okny, klimou, servem, kombíka,atd...
Ta voda, mi bylo řečeno, že je v míře obvyklé, jen mě to překvapilo. ... Tak jsem se o tom zmínil.
To dabel® tak to teda gratuluju
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.