Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fichtl si přidává plyn

Od: hancaa odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, potřebuji poradit. Mustang si sám přidává plyn, když zařadím neutral, tak se neskutecne zvýší otacky, že to musím chcipnout(dratkem :D , protože hlavní chcipatko nefunguje, s tím bych taky potřebovala poradit, nereaguje). Jinak jezdí perfektne, ale na roztlačení(chyta hned), dalsi problem je startovaci páka, na tu se mu moc nechce chytat(sem, tam nějakej záblesk, ale ne, za to na roztočení jede jak drak) co tam mám prosím, spravit, koupit nový, jak ho dát dokupy? Prosím potřebuji podrobný návod, co a jak a kde. Přece každý někdy začínal a mě to bohužel nemá kdo vysvětlit. Moc prosím o slušné komentáře, Dekuji
Fichtl si přidává plyn
Fichtl si přidává plyn #2
Fichtl si přidává plyn #3

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Chtělo by to prvně nastavit předstih, odtrh kladívek a svíčky, tohle se mi popisovat nechce. Pak (na zahřátém motoru) seřídit volnoběh. Karbec má šroub volnoběhu, který zvedá šouple, tohle píšu, protože to spousta lidí dělá automaticky a nepopíšou to, nebo to dělají špatně. Nejdřív ho vytoč ven a pak jestli bude potřeba nastav chod plynovýho lanka, po puštění plynu musí šouple dojet až dolu - cvaknout a být na plynu malý "mrtvý chod". Pak konečně nastav volnoběžné otáčky tim šroubkem, návody na předstih i odtrhy nejspíš pujdou vyhledat online. Jestli bude problém přetrvávat, může to dělat chudá směs, přicpaná tryska, nebo si motor přisává vzduch, třeba gufarama na klikovce. Ohledně toho chcípáku, nejspíš ukostřuje kladívka - pohyblivý kontakt na kostru, bude to přerušené. Z fotek je vidět, že chybí trychtýřek pod karburátorem, pozor na vzplanutí, benzín z karburátoru kape na rozpálený válec, pak stačí jiskra, (elektrostatika) a hoří hned pod nádrží, zažil jsem, celkem vatra a pokud neni poblíž někdo s kolečkem písku tak je motocykl leda na díly nebo nákladnou opravu. A ta síťovina místo krytu zapalování tam jenom pouští bordel.


doplněno 31.05.19 13:54:

Asi to nebude do provozu, to by toho bylo opravdu hodně, co udělat. K provozu je základ je mít přibu, nářadí na údržbu a opravy, tj. kombinačky, sikovky, šupleru (jde to i bez ní), spárové měrky (taky jdou obejít), sadu alespoň 3 velikostí plochých a křížových šroubováků, očkoploché klíče - minimálně velikosti 8, 10, 13, 17 a 19mm, klíč na svíčku, pak se hodí mít náhradní svíčku, kladívka, několik kondenzátorů, pojistky a žárovky, hodí se i multimetr, nebo malá žárovka na drátkách a drátky s krokosvorkama jako náhrada.


doplněno 31.05.19 13:54:

Asi to nebude do provozu, to by toho bylo opravdu hodně, co udělat. K provozuschopnosti je základ je mít přibu, nářadí na údržbu a opravy, tj. kombinačky, sikovky, šupleru (jde to i bez ní), spárové měrky (taky jdou obejít), sadu alespoň 3 velikostí plochých a křížových šroubováků, očkoploché klíče - minimálně velikosti 8, 10, 13, 17 a 19mm, klíč na svíčku, pak se hodí mít náhradní svíčku, kladívka, několik kondenzátorů, pojistky a žárovky, hodí se i multimetr, nebo malá žárovka na drátkách a drátky s krokosvorkama jako náhrada.

hancaa
hodnocení

Děkuji, za odpověď. Dobře, nějak si s tím poradím. Ještě mě zajímá, co teda do toho dokoupit nové(poprosim napsat vse, co by jste do toho koupil, doplnil)? Dekuji

"...poprosim napsat vse, co by jste do toho koupil, doplnil..."
Prakticky všechno, podle těch fotek je to pojízdný vrak. Možná ty terénní gumy by mohly zůstat.

Takhle to má vypadat.

Fichtl si přidává plyn #4
hancaa
hodnocení

Dobře, tak aspoň pár hlavních věcí, co sehnat? :D Na fotce je mustanga, kterej bych asi moc.nevyuzila, protože stejně jezdím hlavně po polích, atd. Takže bych ho spíše zničila. Přitom stačí vrak, ale zase ne až v takovým stavu :D , proto bych byla ráda, kdybych věděla co do toho koupit. Tady u nás mi nikdo neporadí, protoze jsem jedina, koho motorky zajímají. Byl udelanej na závody, je z druhé ruky.

 

houbes*
hodnocení

1x
Může to dělat i plynové lanko

 

olinl
hodnocení

0x

Nejlepší je nechat tam co nejvíce originálních dílů (pokud tedy nejsou nevratně poškozené), vše v motorové části opatrně vyčistit-obvzlášť karburátor, aby se nic nepoškrábalo, nezohýbalo, nepropíchlo apod. Potom nastavit vše podle servisních knížek/příruček, manuálů -v dnešní době stažených nejlépe z internetu. To že ti jde motor sám do otáček může být zaseklé/zohýbané/nepromazané/špatně se pohybující lanko plynu v bowdenu. Je více možností.. Projeď toto www. fórum s videem, případně tam vlož i dotaz. motorkari.cz/... nebo pro další seznámení s motorkou jawa50.websnadno.cz/... další o karburátoru jawa-50.cz/... . Pokud seženeš nový kondenzátor ke kladívkům zapalování i ty kladívka zapalování jedině dobře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]