Dobrý den, z nouze bych se chtěl slušně zeptat na řady a názory zkušených. Mám vůz Chrysler Sebring 2.7 V6 rok výroby 2004 sedan. A mám zřejmě problém se zapalováním, palivový systémem nebo automatickou převodovkou nejsem si právě jist. Problémem je, že během jízdy většinou při držení konstantní rychlosti motor škubl a jel dal bez poklesu otáček. Stalo se to třeba jednou za dvě tři jízdy. Ale teď se tenhle problém zhoršuje a objevuje častěji dokonce se to dostane do fáze kdy padají otáčky většinou ale při menší rychlosti třeba ve městě 45km/h. Po sešlápnutí plynu motor škubne a auto jede dále. Při větší rychlosti třeba 80km/h škubne silně bez poklesu otáček. Někdy se stane, že otáčky spadnou i bez nohy na plynu. Při prudkém sešlapnutí plynu kdy nastává tohle škubnutí následuje ještě větší škubání a auto nechce jet. Když sešlápnu kdykoliv jindy cítím jen jemné trhání. Co se týče studeného startu neboli startu po dlouhé době co auto stojí tak motor při startu se hrozně zatřepe. Teplé starty už jsou v pořádku. Dále když dojedu na křižovatku a vyřídím na neutrál po chvíli motor zdechne bez zaváhání otáček. Po opětovném nastartování to udělá znovu. Auto mi asi třikrát rozsvítilo kontrolku motoru,vždy po startu. Byla to chyba s kódem P0129 s názvem barometrický tlak je nízký. Tak jsem zkontroloval sání a měl jsem ohrnutou přírubu sání na klapce, opravil jsem chybu vymazal a myslel jsem že je i po problému škubání že si motor přisával falešný vzduch. Bohužel ne problém nepřestal. Tak jsem zkusil vyměnit svíčky měl jsem tam NGK výměnou za championy. Problém nepřestal. Cívky s kabely jsem vizuálně zkontroloval zdají se bez problémů. Co mě ještě napadá je zkontrolovat celé sání včetně klapky a krokového motorku (když auto zdechne na volnoběh či kolísají otáčky). Nebo je před odchodem palivové čerpadlo, které má v sobě napevno palivový filtr nebo nějaký vstřikovač je špatný ale že by tohle udělal jen jednou za čas a spíše po zahřátí a patnácti minutách jízdy. Nebo špatné čidlo měřič tlaku nasavaného vzduchu či špatná lambda sonda. Napadlo mě ještě špatné palivo. A pak nejhorší varianta že je něco s automatickou převodovkou přesněji netuším co, ale jestli to škubání má spojitost se zdecháním motoru na volnoběh tak se převodovka vylučuje. Tak se vás chci zeptat na vaši radu nebo názor co by to mohlo být nebo jestli se někdo nesetkal s podobným nebo stejným problémem a jak ho vyřešil. Ještě mě napadlo otestovat palivové čerpadlo a jeho tlak ale tuším, že když ho zaměřím tlak bude v pořádku když auto jede normálně a zavahá jen ojedinělé. Děkuji za každou odpověď. Prošel jsem spoustu fór a témat podobných ale symptomy byli vždy jiné tak sem založil nové téma.
Je mi líto, ale tady není odborný servis a moje křišťálová koule se k tomu odmítá vyjádřit. Co takhle zajet do servisu a nechat auto napíchnout na diagnostiku? Ta napoví mnohem více, určitě více, než různá internetová fóra.
doplněno 30.05.19 09:55:
@manta88: Já jsem vám poradil, abyste si dojel na diagnostiku, což je ve vašem případě prvotní věc, kterou byste měl udělat. A význam slova arogance vám bohužel uniká. Ode mne to byla maximálně ironie, o aroganci nelze hovořit. Takže se trochu zklidněte a třeba se dočkáte i rozumné odpovědi.
manta88
Rozumím, že tu není odborný servis. Zajímal mě jen názor či nějaká rada čemu se přikláníte. Arogantní odpovědi s křišťálovou koulí si prosím odpusťe na tohle vážně nejsem zvědav a rovnou nepiště vůbec děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.