Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
úplně na začátku rovnou říkám, že jsem naprostý laik a ikdyž jsem se snažil najít rady i zde tak nějakou ucelenou nemám. Problémy jsou podobné, ale ne přímo ten můj. Takže to zkusím shrnout.
U Felicie 1.3 MPI dochází k jevu, když za deště, nebo po dešti, či za asi většího vlhka po nastartování auta dojde následně k výraznému cukání. Auto se klepe, pomůže přidávat plyn, ale výkon není, auto špatně akceleruje a stále škube a klepe se. Možnosti jsou zatím mnou vypozorovány 2. Buď počkat tak 10 minut na neutrál a až se asi auto zahřeje tak je to pak už v klidu. Nebo překonat jízdou tohle kritické období a pak je to taky OK. Takže soudím, že to má co dočinění buď s teplotou (někde) nebo vlhkem, které se teplem odstraní.
Popis tohoto problému jsem však nikde moc nenašel. Alternátor je nový, svíčky relativně taky a dělalo to stejně i se starými, avšak pak už je problém, tak tam to taky moc nevidím na problém. Vícero věcem moc nerozumím. A nechce se mi měnit 10 věcí, přeci jen cena/hodnota vozu...
Nesetkal se prosím někdo s tímto problémem, nebo netuší co by to mohlo způsobit?
Aspoň trošku navést, co kdyžtak nechat koupit. Katalyzátor, nějaká čidla, lišta svíček, nějaký filtr.
Budu rád za radu. Případně bych si dovolil ještě doplňující otázku. Nějaký adekvátní "náhradník" za Felicii? Podobných rozměrů a spolehlivý bez elektroniky vůz na dojezd do práce? Díky
Zdravím a díky za další podněty. Jen se zeptám, možná blbě ale názvosloví mi nějak uniká. U felicie 1.3 MPI (97) máte tou zapalovací cívkou na mysli tu lištu, která je na svíčkách. Oni to tak někteří prodejci definují (zapalovací cívka - lišta).
Takže zkusit vyměnit tenhle díl? Protože cívka (opravdu cívka - "váleček") byl jen do roku 1996 (dle obchodu)
Tak nevím, fakt tomu nerozumím. Tak ať nekoupím něco blbě.