Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě passat b8 benzin/nafta - manual/automat

Od: vitb odpovědí: 9 změna:

Zdravim, chtel bych se zeptat, mam v planu si kupovat passata b8, alevsak, jsem zapskly benzinak s manualem,, avsak nevim jak je nejlepsi toto auto, co se tyce toho aby vydrzelo, aby se nekazil motor ci nejake problemy se spojkou aby nebyly, tak se tazi zda li nekdo vi, jaka je nejlepsi a nejmin problemova motorizace, kolikatka benzic ci nafta? automat ci manual? nebo i vyhody a nevyhody, i kdyz vim ze to je kus od kusu, diky a krasny den:)

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew
hodnocení

1x

Teoreticky bude nejspolehlivější manuál a benzín. Ovšem jelikož to bude TSI tak bych raději vzal TDI a manuál a pokud bych to kupoval za své prachy tak bych vybíral úplně jinou značku auta;)

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Co člověk, to názor. Samozřejmě ten jedinej správnej názor.
Takže za mě, benzín v automatu.

 

hodnocení

0x

To přece záleží na vašich preferencích. Já jsem spokojený s naftou a automatem.
U B8 je bohužel dost znát, jak jde kvalita dolů. Interiér vrže, karosářské díly nelícují...
Je to relativně nové auto, takže těžko soudit spolehlivost, větší neduhy se zatím zřejmě neprojevily.

Interiér vrže i u passatu b6.

 

xenofob
hodnocení

0x

spojka vydrřží 80 tis pak se vysype

automat se vysype

nejlepší motor je CR110kW Tdi

Spojka, dvouhmota, DSG i DPF vydrží běžně přes 200 tis.

nox®

V hospodě asi říkali něco jiného.

 

tycoon*
hodnocení

0x

Nový? Ojetý?

Co se týče převodovky, tak to je jednoduché. Klasický manuál je spolehlivější než DSG (což ve skutečnosti není automat, ale robotizovaná manuální převodovka).

Co se týče motorů, tak u ojetin je nejjistější benzínovou volbou 1.4 TSI s řemenovým rozvodem s výkonem 110 a 92 kW. V rámci moderních motorů patří mezi ty spolehlivější. Bohužel jich je na trhu ojetin strašně málo a ceny jsou nečekaně vysoké. 2.0 TDI 110 kW bude nejlepší volba v rámci dieselů, výhodou je zejména velmi nízká cena ojetin, takže co ušetříte na koupi, můžete mít v záloze na opravy.

 

echo
hodnocení

0x

Pokud půjde o nové či zánovni auto kazit se toho moc nebude. Půl roku jsem jezdil s 1.4 tsi ACT 110kw, manuál. Spotřeba kolem 7l. Dlouhé převody, otravné vypínání válců, pocitový výkon nic moc. Nyní jezdim 2.0 tdi 110kw, DSG, spotřeba kolem 6l. Celkově si nafta lépe rozumí s autem a převodovkou, automat je pohodlí na které si člověk rychle zvykne. Po 50t km, nikde nic nevrže, dílenské zpracovani mi přijde přikladné. Jak jsi napsal u všeho, záleží kus od kusu co se zrovna pokazí, nebo komu co vrže.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]