Zdravím, mám prosbu ohledně oleje do benzínu u krosky. Dávala jsem tam castrol na který to bylo 2x zadřené. Bylo děláno go motoru a to jsem tam pak lila midland, který mi sehnal mechanik přes znamého ale nikde ho v obchodě ani na netu neprodávají. Já bych tam dala motul 800 ale ještě jsem doma našla od Denicolu se stejnou specifikací jako má castrol a midland. Myslíte že je to hodně blbý takhle u krosky pořád měnit motorový olej? Nebo když bude pořád stejná specifikace tak to je jedno. Děkuji za rady
U moderních olejů to nevadí. Změna oleje vadila např. u M2T který zakarbonoval motor a lepší olej je rychle uvolnil = brusná pasta a klidně i zadření motoru..
Olej musí splňovat specifikaci pro daný motor, v současném benzínu se oleje rychle rozkládají a ztrácí mazací schopnost (viz u zahradní techniky hlavně u pil benzín z loňska a zadřené motory)
2x zadřený = řešil bych příčinu zadření, to už není jen tak... Příp. kvalitu opravy prního zadření... Chudá směs, jestli byl v benzínu olej/ kolik/ jak starý/ jaký atd...
zpomalenec
No jednou se to zadřelo chvíli po tom co jsem jela se zaplím sitičem. A po druhý s vyplym benzínem. Je to podle mě divný ale zrovna se to zadřelo v ten den vo jsem nevypla sitic a nezapla benzín. Jinak díky za odpověď
asd1
Sytič = bohatá směs = hodně oleje ve válci, to by se zadřít nemělo ani náhodou.. To spíš byl benzín bez oleje nebo stará směs která vůbec nemaže...
zpomalenec
Stará směs nebyla a v benzínu byl. Olej taky. Myslím si že to bylo tim castrolem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.