Nejste přihlášen/a.
Jak je to s motorem na naftu,každý se toho zbavuje kvůli emisním limitům a filtru pevných částic.Mám možnost kou pit za 42 000tohoto fiata ideu,ale mám strach z toho naftového motoru?
JTD motory obecně patří k nejlepším a starší filtr nemají (euro3). Krátké jízdy motoru až tak nevadí, ale musí se často dobíjet baterka, občas "vyhnat pavouky z výfuku", motor se dlouho ohřívá (v zimě topí za dlouho). Oproti benzínu vyšší náklady na údržbu (víc oleje, dražší filtry), krátké jízdy ve městě bude žrát 7 L. Do nafty je vhodné přidávat VIF (proti zadírání vstřikovačů a čerpadla), po dojetí je nutné dochlazovat turbo (ca 30 vteřin na volnoběh nebo poslední kilometr jen tak šolíchat). POkud není doklad o rozvodech tak dát nové. + všechny náplně = počítej že "nákupka neni jen"42k ale tak 50 minimálně (pokud jsou OK pneu atd.)
Pozor na stav turba a vstřikování - pokud nejede perfektně tak auto nebrat. EGR ventil je jednoduchý.
Pořád platí nevymýšlej ptákoviny, ale sežeň Punto 2FL 1,2 8V ve výborném stavu - lepší pomět výkon/ cena těžko najdeš... Když trochu hledáš tak to seženeš za 30k, kolem 40k jich je hodně, za 50k spousta...
Tohle tě vyjde celkově tak na 45k a věřim že bude bez problému... Sehnat mechanika který zná Punto a umí německy, zajet s nim do Vídně... Je to na značkách tak se dá domluvit přejezd na rakouských značkách a pak je vrátit...Nebo na plaťáku (běžně 20 Kč/km, známý 10 Kč/km, dobrý známý 5Kč/km), v tom případě nejdřív vytelefonovat stav vozu abys nejel zbytečně... autoscout24.de/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.