Nejste přihlášen/a.
Jak se taková událost řeší? Pojedu přes Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Doufám, že to nebude potřebovat mít tyto znalosti, ale pro jistotu. Jazyky neovládám.
To je velice jednoduché. Podíváš se na Zelenou kartu a tam je telefonní číslo na asistenční službu své pojišťovny, myslím to skutečné a ne to z reklam. Tam zatelefonuješ (ve zmíněných zemích to je za domácí tarif) a řekneš jim problém. Tedy postup shodný s postupem v Česku.
Předem si ověř jaké asistenční služby máš sjednané, u některých pojistek je to v případě poruchy silně omezené. Pokud jsou nedostatečné, tak se buď obrať na svou pojišťovnu že bys to chtěl zlepšit, nebo si kup krátkodobou (tříměsíční) asistenci od ÚAMK. To ÚAMK je dražší možnost. Pokud jsi z těch, kteří si pro korunu nechají vrtat koleno, tak si uvědom například že pouhé nastartování auta kabelem ve Vídni přijde na 120€ v hotovosti a to bez započítání ceny dojezdu servisáka na místo (trpká vlastní zkušenost).
Pokud bys měl poruchu která by byla problematická pro odstranění na místě, tak počítej s tím, že odtah stojí cca 50Kč na kilometr. Když to porovnáš s max cenou asistenčních služeb (např Generali asi 790Kč, ČSOB 1100Kč) tak je to investice která se ti bohatě vyplatí. A to ti píšu ne jako pojišťovák, ale jako někdo kdo to má z praxe, jezdím často na výlety do různých zemí a už mne například kvůli poruše termostatu odtahovali z maďarského Debrecenu do Brna.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.