Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaky je tlak v servu

Od: paboz® odpovědí: 14 změna:

nemate představu jaky je tlak v servu.protože potrubi je kombinovane hadice trubka na jedne straně je ukončeno jak by tam měl byt vysoky tlak a na druhe je normalni spona.

Proč se ptam. na držaku se předřel a teče nechce se mi to cele vyndavat je zima i vgaraži ruce mam jenom dvě tak jsem přemšlel že to vyřežu ze vnitř a diravy kus propojim hadici odpovidajici světlosti a dam tas eska pasky.oprava +- par korun a zmaknu to sám. Co myslíte mohl by vzniknout nejaky problem?

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar axus

Co je to za auto?

Bezne se maximalni tlaky cerpadel u osobnich vozu pohybuji mezi cca 5 a 20MPa.

Zalezi ale na tom, o kterou trubku se jedna. Nizkotlak (z a do nadobky, chladic) muze byt cokoliv, vysokotlak (z pumpy k rizeni, pripadne jinemu systemu), tak to obyc spona neudrzi ani nahodou.

Nedrzi ta spona, o ktere mluvis, pouze nejake prekryti, izolaci samotne trubky?

hodnocení

tak je to Fiat brava 1.2

od nalevaci nadobky jdou dvě hadici jedna do serva ta mě nezajima ta druha jde do smyčky ktera je před chladičem - takže vlastně chladič kapaliny serva - z chladiče vychzi v hadici pak je trubka v ktere je dira pruměr po vrchu 12 mm a pokračuje k posilovači ta druha bez diryco vychzi z posilovače je tenčí a jde do serva.Nevím jestli uvažuji dobře ,ale jak se na to divam tak tlak jde v te tenči z serva do posilovače a pak většim pruměrem (v mém připadě diravym )nazpet do chladiče a expanzky.Jestli tak mě opravte.

To popisujes nejak divne - mozna tomu tvemu popisu jenom nerozumim. Co nazyvas posilovacem? To je cele to zarizeni. Myslis snad pumpu?

Jestli jo, tak je nesmysl, aby byl chladic zarazen mezi pumpu a nadobku (to rozumim z toho tveho popisu).

Hlavne nerozumim te pasazi s tou dirou prumer po povrchu 12mm.

Bezne se PAS zapojuje nasledovne:

Z nadobky do pumpy (nizkotlak, hadice, klipsy)

Z pumpy k rizeni (vysokotlak, trubky, vysokotlake hadice, sroubovaci fitinky)

Od rizeni do chladice pokud je (nikzotlak, hadice i trubky, fitink u rizeni, klips u chladice)

Z chladice do nadobky (nizkotlak, hadice, klipsy)

V kterem z techto mist Te to tedy tece? Pokud mezi rizenim a chladicem tak tam je klips v pohode.

hodnocení

omlouvam se tys to popsal lepe plně jsem to pochopil podle odkazu petronella je to vratné potrubi .

Je to trubka od řizení přes chladič do nadobky

.na podzim 2008 se předřela v držaku ten jsem nasledně vyhodil udělal kovovou objimku pruh platna o šiřce 3 cm jsem napatlal eprozinem omotal trubko a stahl objimkou.minula zima žadne velke mrazy nebyli ale nyní tech -20 asi ma vliv na kov nějako tisicinu se stahne a ten eprosin je jak kamen muselo to povolit chtěl jsem to sundat obrousit a znovu to je jeden celek strubkou ale žačina kapat.Tak že to vyřežu kousek hadice spony a snad bude pokoj.

ar*

Na tuto hadici od chladiče do zběrné nádobky klidně použijte sponu.

 

ar*
hodnocení

0x

Tlak čerpadla u posilovače řízení se pohybuje od 3,5 - 85 baru což je nějakých 3,5- 85atm. 5-20 Mpa je blbost (50-200atm)

Jinak lze říci že pokud máte poškozenou hadici na které je spona tak vede do nádobky a pokud použijete vhodnou spojku tak ji můžete stáhnout spnou taky.

Tvuj problem, Petronelli, je, ze casto smahem odsuzujes a rychleji pises, nez premyslis.

Hodnoty, jake jsem napsal jsou naprosto bezne.

Mozna sis v zapalu kritiky ani nevsiml, ze tech tvych 85atm je dokonce vice, nez mych 50atm. Temer na pul cesty k mym 200atm, ktere jsou naprosto bezne u nakladaku a ne tak vzdalene terenim automobilum (ve chvili, kdy jsem to psal, sem nemel ani poneti o jakem aute tazajici se mluvi, tak sem napsal obecne rozpeti moznych tlaku).

Samozrejme to neznamena, ze tlaky nemuzou byt i nizsi u nejakych auticek - prditek. Proto jsem do me odpovedi napsal sluvko bezne. U beznych aut totiz tlaky malo kdy jdou pod 40 az 50atm. Tedy zhruba tech 5MPa o kterych jsem psal.

Takze priste Ti doporucuji vice premyslet, nez zase nekoho zacnes kritizovat.

Axus

p.s. Rekni mi, u jakeho auta se pouziva pumpa posilovace, ktere da tlak 0.35MPa.

ar*

Kon kréteně u té Brávy brava.wz.cz/... Ale já se stebou dohadovat nemíním páč to je zbytečné

doplněno 25.01.10 16:57:

Takže asi bude problé jinde než u mně *sok*

Aha. Uz vidim, kde doslo k nedorozumneni. Vzdyt se ani neni o cem hadat.

V tvem odkazu je jasne definovany tlak 85bar. Tedy cca 8.5MPa. - Jde o maximalni tlak, ktere dava cerpadlo a ktere tedy musi vydrzet potrubi.

A to je prave to, o cem sem psal ja. Ne pracovni rozmezi jednoho konkretniho okruhu (v te chvili sem ani nevedel, o jake auto se dna), ale rozmezi, ve kterem se pohybuji maximalni tlaky cerpadel - a ktere tedy musi vysokotlaka cast okruhu vydrzet.

Samozrejme, ze v okruhu neni pri beznem zataceni tak vysoky tlak (specialne zde tech 3.5bar) - az do dorazu, kdy uz pumpa tlakuje naplno a v potrubi se projevi jeji plny tlak, o kterem sem psal ja a ktere musi potrubi vydrzet.

Neni tedy o cem se hadat.

Pouze prosim, aby si priste lepe cet, nez zacnes kritizovat.

Jasne sem ve sve prvni odpovedi napsal: ...MAXIMALNI TLAKY... a o ty tady jde.

ar*

Jo jasně ty budeš mít pravdu vdycky i když plácneš sebe větší nesmysl. Mně to vysvětlovat /přesvědčovat) nemusíš číst umím a ty se uklidňuj jak chceš. Toď vše končím

*smich*

Je rozdil mzi ctenim a pochopenim psaneho textu. To prvni zrejme umis. To druhe Te jiz ocividne dela problem.

*smich*

hodnocení

chlapi klidek

hlavně že jsem se dopidil ktomu zda tam mužu dat hadici.

ar*

Jo to je v pohodě já jsem v klidu. To není porvé co takto plácá a tvrdí svou za každou cenu a když dojdou argument začnese se vymluvat a urážet druhého že nic nechápe je to prostě pan neomylný který nedokáže přiznat že prostě ulít . Počkej zachvíli na jeho reakci.

Tak aby si se dockal - nemuzu Te prece zklamat :)

Otazka si myslim, ze byla dostatecne zodpovezena, takze je tu prostor na placani a tvrzeni sveho za kazdou cenu.

Ma prvni odpoved:

Bezne se maximalni tlaky cerpadel u osobnich vozu pohybuji mezi cca 5 a 20MPa.

...Maximalni tlak je zde totiz ten dulezity - podle nej se dimenzuje vysokotlaka cast okruhu a proto jsem toto rozmezi taky uvedl. Kdyz se ptam na potrebne uchyceni, tak mi logicky bude zajimat stav nejvetsiho namahani a ne stav nejnizsi.

Tva reakce:

5-20 Mpa je blbost (50-200atm).

Z odkazu Tve dalsi odpoved jasne vypliva:

...pracovni tlak cerpadla je 3.5bar, maximalni tlak cerpadla pri dorazu rizeni je 85bar (cca 8.5MPa)

Pokud si dobre pamatuji z matematiky, tak 8.5 je vice, nez mnou uvadene minimum 5. Mozna to ale Ty vidis jinak.

Zkratka si z jasne psaneho textu nepochopil, ze mluvim o maximalnich tlacich, ktere davaji ruzna cerpadla posilovacu a radsi si kritizoval. To mi vede k zaveru, ze nedokazes plnohodnote chapat psany text (jak uz se nekolikrat projevilo v minulosti).

Tedy zadne urazeni, pouze konstatovani holeho faktu, ze Te to lepe kritizuje nez mysli. Takove lidi opravdu nerad potkavam.

Kdyz pak uvedu, kde vzniklo nedorozumeni, tak nez, aby si uznal, ze si proste moji odpoved pochopil jinak, nez byla napsana, tak se znovu vysmejes - neprijmes nabizeny smir a radeji zacnes prohlasovat, ze placam nesmysly. Takove lidi potkavam opravdu tuze nerad.

No nic. Tazajicimu se sme poradili.

Dokonce oba stejne a oba spravne. A presto ja dle Tebe placam nesmysly *frajer*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]