Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Octavia I -kouří uniká olej

Od: nitrogenium* odpovědí: 12 změna:
Ahoj...prosím o radu mám Škodu Octavii I 1.6 74kw v LPG...Dělali mi těsnení pod hlavou a od té doby to žere cca 1l na 300km oleje..Když jedu z kopce a pod kopcem přidám plyn vyvalí se modrofialový dým z výfuku...Kompresní tlaky jsou v pořádku ještě mi od té doby když zastavim a stojim na brzdě tak mi to kope do pedálu...Děkuji předem za radu

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

007cz
hodnocení

2x

Udelej gufera na ventilech a pistni kroužky a máš pokoj,,,,ale někde jinde, to co popisujes je tragédie, to dělal nějaký učeň?

 

hodnocení

1x
Delali i gufera na ventilech? Kdyz uz se dela tesneni tak je dobre udelat komplet hlavu. Pak uz jedine pistni krouzky.
nitrogenium*
hodnocení

Gufera nedělali byl sem tam s tím a řekli mi ,že gufera to nejsou.Napadlo mě jestli nemohli špatně nastavit rozvody bylo by to možné? Diky moc

ne nemohlo.. toby pak nejelo... a jak to poznají že to necuca přes gufera, když je neměnili? ja bych řekl že tě tahají za nos... podělali to.. tyhle motory jsou zname tím, že žerou olej. tudíž při sundavani hlavy dolu není vůbec nad čím přemýšlet, hlava se odveze hlavařovi a nechá se udělat komplet repas. pokud to žere přes gufera, tak se stává že když ráno nastartuješ, tak vyletí modrý obláček z výfuku.

 

hodnocení

0x
avatar samurraj

Já mám Octavii I. 1,9TDI 66kw. Před dvěma rokama mi praskl rozvodový řemen a potkali se ventily... Oprava mě stála cca 16 tisíc. Jelikož jsem měl zkroucenou hlavu, museli mi tam dát silnější těsnění a od té doby to kouří (hlavně tedy když nastartuji (to jsou oblaka dýmu) a žere to olej. Prostě po nějakých pár stovkách km musím třeba 0,5l dolít. (Dřív to nedělalo). Takže buď to dělá toto a nebo ten olej může přižírat turbo. Byl jsem s tím v servisu a mechanik mi řekl, že pokud to nežere litr na 100km, tak ať to necham být a nestarám se o to.

nitrogenium*
hodnocení

Mě dělali rozvody a těsnění pod hlavou a po výmeně těsnení teklo (bylo zkřiplé) tak dali druhé a od té doby to žere olej.Diky

Samuraj.-vyměnil bych mechanika i servis kde ti měnili těsnění pod hlavou.Nechat křivou hlavu a dát jen silnější těsnění je blbost-pak se nediv že to žere olej. Pokud je křivá hlava měli orovnat ,změřit rovinnost hlavy a pak otlakovat,a dle ubrání materiálu na hlavě zvolit tl.těsnění!

Nitrogenium-reklamoval bych to!

diesel - Však oni hlavi orovnali na magnetce, ale dali tam silnější těsnění, než originál.

Psal jsi : " Jelikož jsem měl zkroucenou hlavu, museli mi tam dát silnější těsnění "Takže ze tvé strany je to špatné vyjádření-o ubrání materiálu hůlavy se dává na dehtech silnější těsnění !a jinak. stejně tu práci odflákli- jako amatér jsem toto dělal 2x ale ani jeden motor (XUD 9 a TU1) pak nekouřil ani nebral olej víc než před opravou!
Psal jsi : " Jelikož jsem měl zkroucenou hlavu, museli mi tam dát silnější těsnění "Takže ze tvé strany je to špatné vyjádření-o ubrání materiálu hlavy se dává na dehtech silnější těsnění !A jinak. stejně tu práci odflákli- jako amatér jsem toto dělal 2x , ale ani jeden motor (XUD 9 a TU1,) pak nekouřil ani nebral olej víc než před opravou!

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Udělej go motoru a nad ničm nepřemejšlej - kroužky komplet udělat hlavu a rozvody a máš klid
vernon
Levnější bude, hodit to ze skály...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]