Dobrý den...Koupil jsem pionýra 550 pařez(nepojizdny vrak) se starým tp,20 let byl na půdě v bedně,zjistil jsem že je stále v evidenci vozidel na posledního psaného majitele v tp..Hlavní důvod je že nebyl nikdy za celou dobu pojištěn,mám obavu když ho budu chtit a snad se i podaří přepsat na mou osobu a zároveň zařizovat pojištění,zda nebude nějaká sankce ze strany čkp.Dostal jsem se do fáze zda nevim jestli ho renovovat nebo ne..Děkuji za odpověď,nebo jak mám postupovat...Děkuji
Jakmile CKP díky "pohybu v registru něco zjistí,tak to asi bude chtít vymáhat za určitou dobu (platnosti tohoto nesmyslu) ,ale po Vás to mohou chtít až od koupě=od doby kdy jste se stal majitel, což asi prokážete jednoznačně kupní smlouvou (tedy pkd máte písemnou!)
sevca
Rozumim...táže když najdu původního majitele,a sepíšu s ním kupní smlouvu,tak vlastě budou chtit peníze po něm ze to neměl pojištěné...ale já jsem solidní a chtěl bych do kupní smlouvy napsat ze veškeré finanční zavasky budu platit ja,aby pan neměl nějaký problém to půjde ne?jakmile to snad přepisu musím na stk i s vrakem?Děkuji
sevca
Aby nechtěli 20 000kč...to by nemělo cenu davat dohromady...Nevím co stim
nevím od koho to kupuješ, zaměř se především na dohledání evidovaného majitele, sepsání stručné kupní smlouvy, pojištění, absolvování evidenčky a do 10 dnů přepis na vlastní osobu...a PAK REKONSTRUUJ.
nevím proč se zajímáš o možné cizí sankce, pokud jsi milosrdný samaritán můžeš zaplatit povinné ručení i za moje motorky mám samé velké těžké krávy nad litr a pojištovny chtějí majlant
U starého pionýra je sankční poplatek cca 4Kč za den, + náklady ČKP ( 500,- Kč)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.