Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu. Mám velmi zachovalou Škodu 120L i po motorové stránce, ale asi už druhý týden mi vrže řízení, nejen při jízdě, ale hlavně když stojí v garáži a otáčím volantem tam a zpět, tak je to čím dál víc slyšet. Myslím si, že by to mohly být kulové čepy, ale kdo máte nějakou zkušenost, že by to nemusely být čepy, ale i něco jiného, poradte prosím. Děkuji.
Tak štauferky jsem ještě na škodovce neviděl, na rejdových čepech byly klasické kuličkové maznice. Mazalo se to mazacím lisem tukem A00
Bližší viz zde
Ono totiž hooodně lidí všechny maznice nazývá štuferky-ty na které se nasazuje hadice mazacího lisu z boku s koncovku na "matici" či nastrkuje se sezhora na jakoby (menšího) pindíka z člověče!
Ostatně donedávna jsem je taky tak nazýval, než zde v sekci domácnost byl dotaz na mazací lis a bylo to tam vysvětleno!
Staré Škodovky měly štauferky na vodním čerpadle a Š 1000MB, Š100,110 ještě na konzole vrtule u chladiče nebo ty štauferky jsme si tam dodělávali?
To vernon : To si OPRAVDU myslíte, že některá Š1000-120 měla na rejdových čepech toto
eshop-adic.cz/... - to je totiž štauferka.
Správně napsal kolega, že se na této řadě škodovek vyskytovaly na vodní pumpě. .
Na rejdových čepech u Š1000-100 byly k vidění často ploché maznice
u novějších modelů pak maznice kulové.
To jsou holt ty cizí termity...
Máte tam převodku řízení? Nebo řízení hřebenové? Pokud tam máte převodku (maticové řízení), pak může být bez olejové náplně...a proto vrže; většinou je netěsná a olej postupně vytekl. Kdy byl řízení servisované? A když vám to dělá i při stojícím voze...v drtivé většině případů je to převodka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.