To mě těší. A můžeš nastínit jakým způsobem se ti to povedlo?
veny
Přes zamykání dveří a počítání bliknuti kontrolky imobilizeru... ale musím ještě vychytat nějaký potvrzeni aby si to to auto uložilo a nemusel si to tam dávat před každou jízdou. .. Když to chcipnes tak to vydrzi cca 15 minut a natocis to znova... Když ses třeba hodku někde tak znova pocitas bliknuti než nastartujes. Ale viděl sem návod ze jakmile to nastartujes tak vyndas pojistku chcipnes a pak to natocis a vrazis ji tam zpátky. .. sem z toho hotovson
Marodím. jdu do práce až 14.5. tam bych ti to na počítači vyjel, Je tu ale poměrně rozsáhlé vláko, kam jsem dřív lidem na tyhle žádosti odpovídal a v něm je dole odkaz na potřebný prográmek funkgující pod Win10 zkus si to dohledat vyhledáváním na fóru.
Kdybys měl klíč, kde elektronika nefunguje, přineseš si klíč z vrakáče, přehodíš planžetu a vygeneruješ si kód, Ten ti rozchodí DO. zámků ale možná budeš muset mít vedle klíče pověšený starý klíč kvůli čipu imobilizéru. IMO je pasivní čip který je zpárovaný s elektronikou auta a ten by se neměl nechat přeprogramovat z venku.
Musíš ale při koupi klíčku na vrakáči rovnou zkontrolovat aby v něm byl papírek s kódem. Jinak ti bude klíč na nic. Kódy vytištěné na plošném spoji jsou k ničemu. Musíš mít papírek vedle.
veny
Ty ses proste frajer ja sem si to myslel ze to takhle bude...
Já jenom vím, že jsem to několikrát v minulosti dělal a našel jsem si dekoder na netu, tam se ale pouze vygeneroval kód z papírku (štítku) nalepeném uvnitř klíčku a pomocí toho se dal obejít "imobilizer" auta, bylo to v takovém provedení, když bylo ovládání a blokování přes infra... Ale umožňovalo to složitějším způsobem nastartovat motor a odjet do servisu... V každém případě to nebylo na trvalý provoz... Bylo to něco ve stylu 3x za sebou otevřít dveře, 2x otočit klíčkem... Ale bylo to nouzové řešení... Ten kód určoval postup... Byl to vždy starý Magane...
Dneska je u starých Megánů daleko jednodušší odstavit IMO v řídící jednotce než řešit opravy. Rencky jsou problémy s IMO pověstné, hlavně laguny, ale ani scénikům se to nevyhýbá. Veřejně se mluví o tom, že je to běžné "kurvítko" protože se tyhle věci vysypou vždycky u stejného ročníku auta bez ohledu na jeho nájezd a způsob používání.
veny
Kdyby to nebylo cabrio v dobrym stavu který mas rad tak už davno hori
Kdo měl Scenika po prvním faceliftu, ten si na jiný auto těžko zvyká. To auto se prostě povedlo. Francouzi umí využít vnitřní prostor jako nikdu, ergonomie, možnosti nastavení sedaček vpředu i vzadu. Podvozek i motor 1.6 16v všechno je prostě super. Přesednout z toho třeba do oktávky to je jako sednout si na zebriňák. Mám teď možnost srovnání se superbem a dokonce i proti superbu se mi vzadu cestuje líp scénikem, protože můžu vyhodit prostřední sedačku, zbylé dvě posunout j prostředku a polohovat si záda. Vepředu samozřejmě Superb vyhrává protože je o několik generací novější, ale vzadu furt vede auto z roku 98 A WO tom to je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.