Nejste přihlášen/a.
Podívejte tady, je to zde přehlednější...jedná se o Jawu kývačku 250/353? Nebo 250/xxx? Jsou tam rozdílné spínací skříňky...máte tam zapojenou 6V baterii? Nebo startujete na dynamo? To by byl trochu u oživovaného motocyklu problém...
A co třeba tento regulátor, má to být náhrada za původní; já to měl předěláno pod sedlo, ale byl to regulátor v kovové skříňce
Ještě další
pokud se dobře dívám,není tu regulátor. Buďto je jinde nebo chybí úplně . Zapalování . hnědý kablík by měl jít na zapalovací cívku ,druhý vývod cívky přes spinačku na baterku .Další věc je seřízení zapalování - správná poloha kladívka.
řeší se to tady jawamania.info/...
Ale spíš bych doporučil obrátit se na někoho s podobnou motorkou (jawa,ČZ) v okolí. Ten regulátor může být pod sedlem ,bez něj by to nefungovalo ani předtím. Pak je varianta bezkontakt,ale hotové VAPE začíná na 6 tis. a polská varianta se musí dosti dopasovávat
Je to trochu nepřehledné, ve statoru bývá ještě jedna cívečka. Ale jednoduše řečeno - proud z dynama musí jít někudy právě do regulátoru,z regulátoru obvykle do baterky. Zapalování jde obvykle z bateky přes spinačku,cívku a kladívko , takže ten druhý by měl jít k regulátor/baterce.Ale je hodně variant omácích úprav
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.