Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Karburátor bing 18

Od: bing odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

nevíte někdo zda tryska pro volnoběh v karburátoru Bing 18 (Korado Manet) je v celé délce provrtaná? V přiloženém obr. je pod č. 5. Moped po nastartováním udržím v chodu pouze občasným použitím sytiče, jakmile ztrácí výkon, použiju krátkodobě sytič, to se opakuje do ohřátí, pak to jde bez sytičě. Pokud se chci rozjet motor se začne dusit, musím použít sytič, během jízdy se motor opět začné dusit a zase musím krátkodobě použít sytič. Takto to jde pořád dokola, karburátor jsem rozebral je čistý, v německém návodu je z plovákové komory šípka ve smyslu proudícího paliva skrze volnoběžnou trysku.

V čem je problém?

Děkuji.

DS


Karburátor bing 18

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

richar
05.06.19 07:26
hodnocení

0x

ano

 

fero*
hodnocení

0x

Dobrý den,v trysce musí být průběžný otvor,to Vám již sdělil poradce předemnou.Váš problém může být v tom,že

tryska je ucpaná(smítko),stačí profouknout(pusou),nebo protáhnout tenkým mosazným,nebo bronzovým drátkem.

Podle Vašeho popisu to vypadá,že máte tz,"chudou směs",což způsobuje nedostatek paliva ve směsi a proto si

musíte pomoci sytičem(dodá více paliva do směsi).Současně si zkontrolujte výšku paliva(benzinu) v plovákové komoře,

zda je v pořádku regulace přítoku paliva z nádrže do karborátoru.

 

hodnocení

0x
avatar bohumil
Ano. Je v ní dírka průměru 0,2 mm. Nutné pročistit (jehla + drátek z el. kablíku). A ještě je důležité, aby, pokud byl karburátor demontován z kolínka na válci, aby byl dobře "doražen" na nátrubek toho kolínka. V hrdle karburátoru je gumový O kroužek, který musí těsnit. Pokud není karburátor správně nasazen, je mezírkou, u svěracího hrdla, přisáván falešný vzduch a motor se při přidání plynu dusí.

 

holhas
hodnocení

0x

Jestli to má výkon jen se sytičem, je chudá směs, takže buď posunout jehlu na šoupěti nahoru, nebo přicpat vzduchový filtr,aby byla směs bohatší. Ten sytič to vysvětluje, ten obohacuje (přidává benzín) do směsi...

 

hodnocení

0x
avatar totak
Kdysi jsem stejný problém řešil u mustanga a na vině nebyl karburátor ale gumička těsnění ventilu na uzavírání paliva. Gumička se neotáčela s páčkou ventilu takže dírka otevřeného ventilu zůstávala vždycky trochu přivřená. Do karburátoru tak šlo miň paliva. Na jedničku se to rozjelo ale při řazení nahoru to začalo cukat a dusit se. Zmáčknul jsem sytič otáčky se stabilizovaly a jelo to zas až k ražení na trojku kdy se to celé opakovalo ale trojka už kvůli vyšší spotřebě nešla do otáček a musel jsem řadit dolu. Teda dalo mi to práci než jsem příčinu odhalil. Všechno jsem nejmíň desetkrát rozdělal a vyčistil.
Souhlas. I toto může být příčinou. A u Korada je potřeba rovněž vyčistit vstup do tohoto ventilu z rámu, který je vlastně nádrží paliva. V jeho spodní části je pak umístěn vývod do ventilu přívodu paliva a v rámu se po určité době může dole shromáždit řez a nečistoty a ty omezují průtok paliva. Pokud si vzpomínám, vytažení je trochu problém, vzhledem k trubičce pro určení hladiny rezervy. Ta se musí trochu ohnout při demontáži.
Jinak té gumička ventilu musí být originální, vzhledem k druhu materiálu a i s ohledem na přesnost provedení jejích otvůrků. Zkoušel jsem si ji vyrobit, ale nezdařilo se. Až po sehnání té originální bylo vše OK.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]