Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nevíte někdo zda tryska pro volnoběh v karburátoru Bing 18 (Korado Manet) je v celé délce provrtaná? V přiloženém obr. je pod č. 5. Moped po nastartováním udržím v chodu pouze občasným použitím sytiče, jakmile ztrácí výkon, použiju krátkodobě sytič, to se opakuje do ohřátí, pak to jde bez sytičě. Pokud se chci rozjet motor se začne dusit, musím použít sytič, během jízdy se motor opět začné dusit a zase musím krátkodobě použít sytič. Takto to jde pořád dokola, karburátor jsem rozebral je čistý, v německém návodu je z plovákové komory šípka ve smyslu proudícího paliva skrze volnoběžnou trysku.
V čem je problém?
Děkuji.
DS
Dobrý den,v trysce musí být průběžný otvor,to Vám již sdělil poradce předemnou.Váš problém může být v tom,že
tryska je ucpaná(smítko),stačí profouknout(pusou),nebo protáhnout tenkým mosazným,nebo bronzovým drátkem.
Podle Vašeho popisu to vypadá,že máte tz,"chudou směs",což způsobuje nedostatek paliva ve směsi a proto si
musíte pomoci sytičem(dodá více paliva do směsi).Současně si zkontrolujte výšku paliva(benzinu) v plovákové komoře,
zda je v pořádku regulace přítoku paliva z nádrže do karborátoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.