Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s turbem?

Od: asdffff* odpovědí: 21 změna:

Zdravím, dnes se mi ukázal takový nehezký problém, při jízdě z ničeho nic "vypadlo" turbo a auto absolutně netáhlo jak mělo ,sotva jsem jel 100-110, pedál UPLNĚ na podlaze a můžu dělat co chci a nic prostě..po vypnutí motoru a nastartování se znovu turbo chytlo ale ani potom to moc dlouho nevydrželo..má to takové nárazové výpadky..pár dní zpět se mi stalo že třeba když jsem rozjížděl 2 tak před řazením na 3 to turbo jen "vypadlo" na půl sekundy jak kdybych se rozjížděl a najednou dal nohu z plynu.něco na styl prokluzování kol na sněhu Někdo nějakou konkrétní radu čím by to mohlo být pokuď nebude potřeba přímo repas? díky.

Auto - octa 2 103kw bez filtru

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Zasraná regulace na turbu
Turbo se musí vyndat regulace rozebrat vyčistit a hlavně ji podložit 0.1mm podložkama

 

hodnocení

0x

Pravděpodobně klasická závada vozidel s turbem - malá pohyblivost variabilních lopatek... Osvedčený je v podstatě repas aby to k něčemu bylo... Ale prvně zkus načíst na diagnostice, předpokládám, že když závada není trvalá, tak není "vyskočená" , či prasklá hadice přeplňování, občas se také stane že blbne ventil N70... Ale nejčastěji je to na repas...

Kdo opravuje auta, zejména koncernová, tak toto je nejčastější problém okolo turba...

asdffff*
hodnocení

Já pořád doufám že to nebude na repas..jinde mi taky někdo napsal že jsou zas**** lopatky..ale že bych to auto neprotahoval se říct na druhou stranu taky nedá právě..na kolik by mě vyšla taková sranda +-? asi lepší v autorizáku než klasika servis

To se dělá zpravidla tak, že se turbo vymontuje a nechá se zrepasovat ve firmě co repasuje turba a pak se zase namontuje nazpátek... Cena je od toho, co se s tím dělá... Tady v okolí Brna se to třeba vozí zpravidla do Velké Bíteše...

To že to proženeš je dobré, ale zub času si vezme své, asi to není nové a turbo je díl podléhající opotřebení... Prostě pokud to není mimořádná závada, tak to má své motohodiny v kombinaci s režimem spalování...

Pokud turbo nemá vúli a nežere olej je repas zbytečný

Je to na zvážení...

asdffff*
hodnocení

Uvidím co mi řeknou v autorizáku zítra a hlavně za jak dlouho mi to vezmou a na jak dlouho to bude ta práce na tom..auto má už 256tis najeto tak možná že ten repas by byla nejlepší možnost aby se neudělalo jen něco a neukázalo se pak na tom něco jiného zas*nevi*

Když už tak bych šel radši do novýho turba s repasama bejvaj problémy
Taky sem stál před volbou jaký turbo vzít a co sem prošel net a ruzné diskuze tak sem radši volil nové turbo
Jinak poprvý když se mi padlo auto do nouze sem volil cestu vyčištěni a vypodložení regulace a jezdil na to 5 let bez problémú
Osobně bych to do autorizáku nedal tam ti čištěni a podložení regulace řešit nebudou a mam pocit že ani cesta repasu pro ně nebude to pravé
Typuju že navrhnou rovnou turbo nové a řádně to naúčtujou
007cz

Nedávno jsem v tom ,,autorizáku,, jedno turbo za flašku čistil...byla to fuška;),,,ale jinak se turba na repas běžně posílají, je to jen o domluvě.

asdffff*
hodnocení

Teď zas záleží taky ale najít schopné servisáky mimo ten autorizák co to udělají tak jak mají..s tím podložením a tak..ale neříkej mi že pokuď tam přijdeš vysloveně s něčím co chceš/potřebuješ udělat tak že to bude až takový problém*zed*

 

vernon
hodnocení

0x
Můžeš si za to sám. Nevyháníš aspoň jednou za čas pavouky z výfuku...
doplněno 07.04.19 12:06: Právě že málo. Kdo jezdí většinou jen na nízké otáčky, má turbo zasviněné a zatuhlé...
asdffff*
hodnocení

Spíš právě že až moc ;)

asdffff*
hodnocení

Já ale právě nejezdím na nízké otáčky a nejezdím ani pomalu jak nějaký důchodce..a je jedno jestli ve městě nebo mimo..proto to píšu

 

asdffff*
hodnocení

Zkusím to ještě teď odpoledne protáhnout na dálnici a uvidíme jak to bude vypadat no *zed*

 

mathew
hodnocení

0x

Jseš si 100% jistý, že je to turbo? Ono by to mohlo být klidně i palivové čerpadlo, když není nafta tak to taky totiž nejede a příznaky jsou ze začátku podobné. A zrovna u autorizáku bych si nebyl jist zda jsou schopní to od sebe rozeznat;)

asdffff*
hodnocení

Nejsem jen si to myslím..já jsem v tomhle taky celkem laik ..něco konkrétního co by mohlo ukazovat na čerpadlo?

 

mathew

Pokud se při výpadku výkonu změní zvuk tak spíše turbo pokud je zvuk pořád stejný tak spíše to čerpadlo. Nejlepší by byla diagnostika a jet to projet bud bude špatný tlak vzduchu a nebo paliva.

asdffff*
hodnocení

Tak hele projel jsem to za městem nějakých 20km tam 20 zpět na dálnici,rychlost 150-180 a musím zaklepat zatím v pohodě i v tom městě..ale i tak ráno zajedu do autorizáku a ať to tam radši vezmou..nebo myslíš že klasika servis bude lepší možnost?

Bude se to zhoršovat a padat do nouze častěji a častěji
Poštuduj ten odkaz co sem ti dal na hoře
Jinak sem ti odpověděl na škoda klubu *smich*

 

hodnocení

0x
Ja bych si nejprve zkontroloval ppodtlak a jak chodi banka. Nejlepsi je pripojit hadicku primo k vyveve a divat se jak banka chodi. Pokud pomalu a ne na doraz, tak je pridrena regulace nebo kaput banka. Me se stalo ze jsem mel ko zpetny ventilek a taky to padalo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma zvuk turba

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]