Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kúpa vozidla

Od: mario1031 odpovědí: 2 změna:
Dobrý deň potreboval by som poradiť chcel by som si kúpiť auto ale keďže som študent tak môj rozpočet nieje moc vysoký mám našetrene okolo 2300 eur , rozmýšľal som nad kúpou Mazdy 3 alebo Mazdy 6 , myslíte si že je to dobrý nápad alebo by som mal pozrieť niečo ine
Kúpa vozidla
Kúpa vozidla #2

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Jakékoliv starší ojeté auto je prostě los, který může vyhrát, ale můžete mít i smůlu... Základem je důkladná prohlídka, ideálně prověření na STK nebo zkušeným servisákem.

Mazda 626 byla legendárně spolehlivá... novější mazdy jsou dobrá auta, pokud nehnijí... Takže hlavně koroze, a pak to ostatní...

tpk
hodnocení

0x