Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pneumatické měchy na dodávku

Od: requied® odpovědí: 12 změna:
Zdravím,
Čím dál častěji jezdím s využitím maximální nosnosti auta a to sedí prakticky na dorazech.
Napadlo mě nainstalovat vzduchové měchy na zadní nápravu a tím trochu odlehčit pružinám.
Cena je prakticky stejná jako za zesílené pružiny, ale podle mě by to nemuselo tolik skákat když auto nebude plně zatížené.
Auto mám Fiat ducato l3h2 2009.
- Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
- Má smysl dělat dva okruhy, nebo stačí jeden?
- Jak se na to tváří na STK?

Pneumatické měchy na dodávku

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Měchy jsem měl na Boxerovi L3H3 , byly to tyhle

pruziny.info/...

rozhodně to nemělo žádný kompresort ani vzduchojem - prostě vzadu čuměla trubička s ventilkem stejným jako na pneumatice, takže jsem auto naložil, tímhle jsem dofoukal měchy

kamody.cz/...

tak, aby to bylo ,,oku libé´´ - prostě aby auto netáhlo výfuk po zemi, Po vyložení jsem to někdy odpouštěl, někdy ani ne, ale je pravda, že na horších silnicích je lepší u prázdného auta odfouknout.

Na TK to auto bylo už několikrát a nikdy nebyl problém.

hodnocení

Měl jste to nějak zapsané v TP?
Uvažuji právě také o variantě bez kompresoru jen s ventilkem.

V OTP určitě ne, ve velkém techničáku nevím - to auto jsem nevlastnil, byl to služebák, takže velký techničák byl někde na firmě.

hodnocení

a měl jste to jako jeden nebo dva samostatné okruhy?

Jeden - upřímně řečeno dvouokruh mě přijde jako pěkná blbost- pokud má mít auto rozumné jízdní vlastnosti, tak mě přijde normálnější rozložit náklad rovnoměrně, než foukat měchy na každé straně jinak...

 

hodnocení

0x

Důležité je, jestli to má firma, která by to montovala schválené. Jestli ano, pak by s tim TK neměla mít sebemenší problém, jestli ne, problém bude nejen na TK, což je ten lepší případ, ale mohlo by se to vymstít při nehodě.

 

hodnocení

O nějakém schvalování jsem nikde nic nenašel. Všude se píše maximálně o TUV. Teoreticky by to mělo být i zapsané v TP.
Nicméně asi bych to i risknul a před STK sundal. .
Drží to jen na pár šroubech.
Co nějaké poznatky z provozu?

 

pavelka*
hodnocení

0x
Pokuď ti to tam nenamontují v servisu a nezapíší do TP,tak NE.
To si rovnou postav vlastní auto bez homologace...
virgill

 

hodnocení

0x

Ono to netreba namontovať len tie mechy. K ním je potreba kompresor s napojením na mazací systém auta a umiestnením tak,aby bol ochladzovaný.Ďalej vzduchojemy,regulátor tlaku,rozvody vzduchu,meracie prístroje a regulátory ku mechom,aby to pérovalo a držalo svoju nastavenú výšku.Tie pružiny sú určite za babku oproti tomu čo by to stálo.O povolení ani nevravím.


doplněno 31.03.19 20:50:

V kompresoru,ktorý je neustále v prevádzke,by ten olej vrel,preto sa pripojujú na tlakový rozvod oleja motora,nehovoriac o už vodnom chladení.

hodnocení

Nějak nechápu, proč by to mělo být připojené na "mazací systém auta"...
Neřeknu kdyby to měl být aktivní podvozek, ale četl jste vůbec otázku?
Beru zpět, myslel jsem že je to potřeba připojit na rozvody vzduchu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]