Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s motorem

Od: salus odpovědí: 5 změna:

Zdravím, mám dotaz. Mám problém s motorem, bez jakékoli příčiny mi za jízdy chcípne motor. Musím zastavit zařadit "P" a znova nastartovat a zase to jede. Není to pravidelné, třeba jeden den nic a pak to udělá dvakrát, třikrát za den. Kontrolka motoru nic nesignalizuje a na diagnostice také nebyla zjištěna žádná závada. Mechanici si nevědí také rady. Nemáte někdo s tímto problémem nějaké zkušenosti? Mám Infiniti FX 35 r.v. 2004, 4x4, 206 Kw, 3,5L obsah, V6 a jezdím na LPG/benzín. PS: dělá to jak na LPG tak na benzín.

Salus

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Není problém s převodovkou?Něco podobného dělal robot na Lupu,ale je rozdíl automatická a robotizovaná převodovka.

 

salus
hodnocení

Děkuji za radu, ale převodovku mám automatickou a to snad by neměl být ten problém.

 

au1
hodnocení

0x

to tam snad musi prevodovka zaradit neutral za jizdy aby chcipl motor ne? takze to s ni mozna bude mit neco spolecnyho. jinak mi tohle delal vadnej zapalovaci modul, ale byla to stara audina v manualu, nevim jestli neco takovyho mate v Infinity...

 

hodnocení

0x
Když se to chová takto a není na kvalitní diagnostice závada, tak to vidím na nesystémovou chybu... Už jsem se setkal se snímačem otâček co se po zahřátí od motoru odpojil a také nebyla chyba v závadách... Nebo u Nissan Crossovery občas cca obden zdechnul za jízdy a v závadách nic... Při rozdělávání motoru zjištěna utržená těsnící část ventilu egr... Je to tam řešeno takovou šikmou těsnící ploškou... Od výměny problém zmizel... Vypadá to, že ploška putovala, jednou byl ventil zavřený a jednou trvale otevřený... Čert ví...
U Octavie bývá zase vakl v hlavním relé, utržené vývody v pl. spoji... Taky diagnostika nic neregistruje...
Vidím to na něco v tomto stylu...

 

salus
hodnocení

Děkuji všem za zájem a odpovědi. Stou předvodovkou stále se mi tomu nechce věřit i když máš pravdu, že když to chcípne, tak tam musí být neutrál, ale zase zřejmě to dostane nějaký signál a pak to přepne na neutrál. Nevím. Samozřejmě děkuji za názor a rozhodně ho budu brát v potaz.

O tom snímači otáček jsem s mechaniky již také uvažovali.

Nejhorší na tom je to, že to opravdu může být cokoli a bude to zřejmě jako u sportky trefit co možná nejsříve tu správnou závadu než se do toho nasipe spousta peněz.

Ještě jednou díky za rady a pomoc.

Salus

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]