Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

E85 do golf 3 1.6i

Od: pavelkolar* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den chci se zeptát jestli jde s autem golf mk3 1.6i 1993 jezdit na e85 bez přestavby a poprípadě jestli je u tohohle modelu přestavba vůbec možna. Předem děkuji za odpověd´.


doplněno 26.03.19 20:29:

Ještě jestli je možnost michat třeba v poměru 1:2 nebo 1:1 jsem student snažim se ušetřit a jestli to vyčistí motor

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Kdoví.stejné (identické motory se mohou chovat každý krapúet jinak i když by neměli.Například můj ,typ LFY (od PSA )nedokáže plně využít "lepších benzínů-98,100" na rozdíl od posob se stejným motorem ve stejném autě.Za to pak si dobře rozuměl (v depozitu)s etanolem v různých poměrech,od čistého E85 po...jen nepatrně horší starty,když bylo chladno,cca o půl otočky déle.jinak pod asi 5°C jsem již tankoval N95.

Takže rada pokud to chceš, tak experimentuj-do třeba 10lN95 přilej 5l E...

Ještě doplnění o spotřebě, navýšení se u mne vůbec nekonalo,sleduji spotrebu co auto mám.A tato je bez ohledu na palivo spotřeba stejná!Bez uprav!

jenda2*
Uz z pricipu neni mozno mit stejnou spotrebu. A naopak, pokud se pouzije premiovy benzin, okamzite se snizuje spotreba. Cely proces kontoluje ridici jednotka diky lambdam a motor proste nejede stejne jako na benzin. Cerpacky uz temer E85 ani neprodavaji.
uvamalox

diesel > nechceš ten svůj motor poskytnout automobilkám?

Protože zatím se ani jedné nepovedlo, aby jejich upravená auta na E85, měla stejnou spotřebu u obou paliv.

Už z principu-od kpoupě do uložení do pepozitu se spotřeba zvýšila z asi 9,16 na 9,56l/100km dle asi 3 různých programů sledování spotřeby-nemám důvod o tomto lhát ,je to z mého sledování a experimemtům s palivy hpolý fakt,věř či něvěř byť by to mělo být nepravděpodobné!

 

commonman*
hodnocení

0x

Ahoj,

V současné době bych do přestavby nešel cena od 7000-10000 se ti vrátí až za dlouhou dobu( dá se udělat i doma za pár kaček ale neprojdeš STK bez zápisu ve VTP) . Záleží kolik najezdíš ale je třeba si uvědomit že ti spotřeba půjde nahoru tak o 20 procent záleží jak jezdíš. Pokud netankuješ benzín u shell tak je rozdíl obyč benzínu vs E85 kolem 4 korun. Další věc je cena E85 která je nízka díky zdanění a jak se nám tu mění neustále legislativa nikdo neví jak dlouho levnej bude i když tohle si asi Andrej pohlídá.

Co se týče tankování bez přestavby , jo spousta známejch to dává 1:1 , ale opět je ta úspora sporná. Problém bude taky se startama v zimě.

 

hodnocení

0x
avatar totak

Když to tam dáš teď po zimě jednorázově třeba 50na50 s benzínem, tak ničemu neublížíš. Lihák ti aspoň naváže vodu, která v nádrži přes zimu kondenzovala. Podle toho jak to pojede se pak rozhodneš dál.

 

jenda2*
hodnocení

0x
V provozu se E85 nikdy nemuze vyplatit. Prestavba jsou naprosto vyhozene penize. Staci se podivat na vyhrevnost a o tento rozdil poskoci spotreba. Zaklinadlo zvane oktanove cislo je vam k nicemu. Pokud nemate kompresni pomer 12 a vyssi. V zime motor s Euro4 na ciste E85 skyta, velice dpatne startuje a zvysena spotreba az o 40% asi ekonomicka neni... Prodejci prestaveb lzou do oci a jeste se usmivaji
smutnyklaun*

Také jsem to zkoušel s Renaultem Safrane-má pětiválcový motor Volvo.Při mixu 50-50 sice stoupne nepatrně výkon,ale spotřeba vylezla o 2 litry i více,takže žádný efekt.Ale je pravdou,že jinak žádný problém ani se studenými starty-samozřejmě bez jakékoliv úpravy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]