Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak reklamovat služby u autorizov. servisu?

Od: groteska odpovědí: 19 změna:

Dobrý den,

kleklo mi auto, nechala jsem jej odtáhnout do autorizovaného servisu, kde jsem očekávala kvalitní služby, ale ... Prvně volali, že je to startér = oprava 9 tisíc. Řekla jsem OK. Druhý den volali, že to startér není, ale jsou to rozvody = cena 38 000. Což jsem zareagovala, že nikoliv a chci původní startér zpět, ale řekli, že to není možné, že je to cena 3 000 kč, jelikož jde o repasovaný díl a že si tam Renault účtuje peníze, které musím zaplatit.

Zareagovali jsme tak, že si necháme odtáhnout vozidlo do jiného servisu a ať jej připraví na odtah. Vozidlo mi přistali s rozebraným motorem a naúčtovali si za to kolem 8 500 Kč. Vlastně za díl, který jsem nepotřebovala a dále pak za služby související s tou výměnou dílu a zjišťováním závady. Na což nepřišli.

Jak můžu v takovém případě postupovat? Dá se obrátit někam, ať ten případ prošetří, např. na ČOI nebo tak? Nebo jelikož jde o Renault, jestli zde je možnost obrátit se na zástupce Renaultu pro CZ, pokud něco takového existuje ...

Díky za radu,

Groteska

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

Hůrka v Mostě?

 

asd1
hodnocení

0x

Metody šmejdů a moc toho nenaděláš... To je na právníka = další výdaje a možná to někdy ze servisu dostaneš zpátky. Startér měnili bezvadný díl = chybnou diagnostikou závady ti vznikla škoda, tu by ti měli nahradit, to druhé bylo jen zjištění stavu a 8k je fakt moc - to můžeš napadnout znaleckým posudkem ceny.. Záleží jaká byla objednávka a co přesně v ní bylo... Dejte auto do autorizáku lemplovi, do... a nechá si to zaplatit... ČOI se můžeš zeptat na postup, ale moc na ně nespoléhej, poradí ale nepomůžou... Zástupce Renaultu taky, popohnat je může obava že se to začne probírat v médiích a přijdou o větší kšefty...

 

007cz
hodnocení

0x

Zástupce renault pro ČR zde. renault.cz/...

 

pepan*
hodnocení

0x

Co máte napsáno přímo v předávajícím protokolu,který jste měli při převzetí vozidla zpět podepsat? Jestli ho nemáte,tak není šance uspět.Bez toho protokolu nijak nedokážete,že tam to auto někdy bylo.

pepan*

A to jste si nechali převzít auto s rozebraným motorem? Špatně - měli ho dodat tak jak bylo dovezeno do servisu.Je to blbý,ale všechno špatně od začátku.Máte aspoň předávací protokol DO SERVISU? ČOI ani Renault nepomůžou-jedině soud na deset let zjišťování a tahání se někde bez auta.Dejte to autí někam do ZD a za týden budete jezdit.

groteska

Chtěli jsme to vozidlo co nejdříve pryč. Předávací protokol mám a i fakturu ... Chtěli jsme to vrátit do původního stavu i se startérem, ale to řekli zase další prachy, atd atd ... Takže tak, po soudech to určitě nechci řešit, jen myslím, že by to nemělo zůstat jen tak a chci tam poslat stížnost / kontrolu / cokoliv.

asd1

Bohužel jsou prakticky beztrestní, stačí aby tvrdili že ten startér byl vadný a všechno bude sedět... Musela bys mít takové páky, aby pro ně bylo výhodnější vrátit prachy, např. několik zákazníků nové auto koupí jinde nebo přestanou jezdit na garančky k nim a přijdou o desítky tisíc. Můžeš na servis i konkrétní lidi posílat úřady - hospodaření s odpady, finančák atd. Ale nejlíp nenervovat se a mít svůj klid, předat zkušenost známým, napsat to do recenzí servisu... A úsilí nasměrovat do hledání dobrého mechanika který umí dělat a nechce za to raketu... Sem bych auto už nedal. Podle popisu skočený rozvod = rozebrat, zjistit co je poškozené (ohlé ventily atd.) oprava hlavy motoru nový rozvod atd. Může být výhodnější sehnat celý motor se zárukou...

jurajjuraj*

ty vole tak ty musis byt buh nebo jeste nekdo nad nim , podle popisu skocene rozvody? vidim spatne? neco sem prehledl? popis? kde?

kleklo mi auto, nechala jsem jej odtáhnout do autorizovaného servisu, kde jsem očekávala kvalitní služby, ale ... Prvně volali, že je to startér = oprava 9 tisíc. Řekla jsem OK. Druhý den volali, že to startér není, ale jsou to rozvody

majitel nevi, servis evidentne taky ne, jen ty jo *smich*

asd1

Když to zvládli rozebrat a nacenit, tak by měli vědět že rozvod to je. 8 za startér + 30 za hlavu + rozvody taky odpovídá autorizáku a jeho kvalitní práci kterou je třeba zaplatit. Neděláš náhodou v podobným supr servise? Oni dost prskaj když se jim sáhne do písečku... Ostatně jestli jsem se trefil nebo ne může potvrdit tazatelka až to bude mít spravený :P

jurajjuraj*

proc by to meli vedet? predtim zvladli vymenit starter a taky to tim nebylo

asd1

Hm to je fakt. Kdyby to paní nestálo 9k tak by to bylo k smíchu, takhle to je hodně drahá recenze servisu..*zed*

Teda chlapi, jak se dají splést skočené rozvody s vadným startérem? Myslím to vážně, nejsem automechanik, ale tohle mi hlava fakt nebere
007cz

Tady je problém jeden, nikdo auto neviděl,neví co mu skutečně je, jak bylo postupováno, ale téměř všichni vědí že paní byla okradena šmejdy v servise. Pokud je paní nespokojena má plné právo si stěžovat a pokud to byl autorizovaný servis, tak tam se každá stížnost řeší velice vážně na rozdíl od ,,no name,, servisu.

asd1

Sorry, ale "je to startér" "Hele on to nebyl, tak chceme 8k i když startér stál 3k" - to opravdu neni jednání které bych v servisu předpokládal.. Tedy vzhledem ke zkušenostem spíš ano *zed*.. Další level "jsou to rozvody, za 38k". Následovalo by bylo co? Snad ne "sorry rozvody taky ne, tak ale těch 38k chceme. Je to řídicí jednotka, bude to za dalších 15k". Chápu že servisáci se nevzájem neshodí, ale ocaď pocaď... *cert*

groteska

JJ, právě proto, jsem si pak taky říkala, že řeknou, že to rozvody nejsou, ale zaplaťte 38 tisíc a myslíme, že je to a to a připravte si dalších 15 tisíc za něco.

 

jurajjuraj*

tak zkouseji co zakaznik zaplati, pokud reknu je to starter a vymenim ho, prijdu na to ze to starterem neni tak ho premontuju zpatky a nic neuctuju, jenze u znackoveho servisu renaultu me to neprekvapuje, asi to bude ve vsech jejich servisech hodne podobne

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Jedině soudní znalec a žaloba k soudu.

Páč jedno budete tvrdit Vy, oni opak. Nedomluvíte se. Jen soud může určit, kdo je oprávněný v tomto sporu.

 

hodnocení

0x
Vše začnete urychleně řešit přes Renault Zákaznickou linku na čísle 800 161 220.
Ti dokážou opravdu pomoci.
groteska
hodnocení

Zavoláno, tak uvidím, děkuji za to číslo

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]