Nejste přihlášen/a.
Ahoj jak nelepe jet na 2 rychlostni stupen co nejpomaleji? (krokem)docela mam stim problem ,kdyz jedu v kolone a mam zarazenou rychlost 2 tak mi to i chcipa proste pomalu jet neumim ,ale kdyz auto stoji a dam 1 tak v pohode vzdy mam problem jet pomalu na 2 . Jak na to? dekuji
-
Milan chtěl asi napsat, že při jakékoli rychlosti se dá sešlápnout spojka (ponechat rychlost) a auto tím vždy spomalí, pokud nejedete tedy zrovna z Barandova dolů . . . . Dvojka může být rychlá . . . zpomalíte jak je zde uvedeno sešlápnutím spojky a pak po zpomalení jejím opětovným puštěním jedete dále (auto se rozjede, ale nemělo by stát) Dovolím si poznamenat . . .kde Vás učili jezdit
. Mj. jednička se používá pouze na rozjezd a ne na jízdu. Pokud je auto v pohybu řaďte 2ku. Samosebou pokud už zastavuje musíte řadit tu 1čku, dvojka by vám dusila motor, možná i chcípla. ach jo . . .
Anno v prvmí řadě je problém čemu říkáte pomalá rychlost a zadruhé jestli to zvládne vaše auto. někdy v koloně se jen opravdu popojíždí a nebo jede "krokem" a pak je rychlost i na 1 pomalá a nezbyde než vyřazovat a nebo tejrat spojku. To druhé moc nedoporučuji. Jinak na tu 2 byste mněla jet tak pomalu aby jste motor "nepodtáčela" ta rychlost se zase dle typu vozidla liší potom nezbude nic jiného než podřadit.
No nas ucili ,ze 1 je jen na rozjest.
doplněno 21.01.10 18:16:Ale ja ji chci zaradit ,ale ona mrcha nejde. z 2 na 1 bez zastaveni.
T je samo sebou v pořádku já osobně jedničku nepoužívám ani na križovatce a rozjedu se na 2 (síla motoru to umožní), ale pokud je rychlost v koloně opracdu tak pomalá že vám to dvojka neveme tak nic jiného nezbude než tam dát 1 a pak jedině vyšlapávat spojku. Pokud člověk nechce auto popotláčet.
No to zalezi na aute, to byla klasika u S120, kam se 1 fakt blbe strkala. Me treba jede V6 na 1 az 55km/h, v pohode na volnobeh bublam kolem 10km/h, 2ka jede na volnobeh i 20. Ale kazdopadne to bylo, ted uz mam automat a takove detaily necham na technice
Jardo meziplyn by určitě samo sebou šel,ale raději bych to v tomto případě nerozebíral. Určitě sám dobře víš kolik řidičů má problém zařadit se synchrony aniž by neřepočítali zuby a nebo pak takové borečky kteří dávaj meziplyn s vyšlápnutou spojkou. Tím nechci v žádném případě říct ,že tazatelka k těmto dvěma skupinám řidičů patří.
U některých aut tam ta jednička jde opavdu špatě ,ale pokud je převodovka v pořádku a rychlost dostatečně malá tak zařadit lze.
v žádném případě běžně neřadtě z 2ky na 1-na. Toto se užívá jen v případě, kdy vozidlo zpomalí tak, že už by se na 2ku opět nerozjelo. Vaše zkušenosti s řazením jsou opravdu slabé . . . . Pokud chcete zastavit (kdekoliv), jeďte na 3ku,vyšlápněte spojku, vyřaďte a do místa zastavení pomalu plynule dobrzděte. Proč mordovat převodovku řazením 1čky, máte též brzdy že? Jedničku řadím např. jen v kopci, kdy přede mnou vozidlo mě zpomalí natolik, že 2ka by další jízdu neutáhla. V každém případě, pokud nechcete vozidlo ničit, za bežné jízdy byť pomalé jedničku neřaďte, pokud Vám vyložene nekucká a nedusí se motor.
zalezi jestli mas slabi nebo silny motor ale pokud to chcipa tak na spojku a pokud to nejde tak to ani nepujde!
no v audině je ta dvojka delší než v malém litrovém benzinovém autě, která se běžně používají v autoškolách, budete muset řadit z dvojka neutrál a v koloně dobrždovat, nebo jezdit na jedničku a na dvojku a pak opět na jedničku, nebo si do kolon pořídit malý benziňáček, s tím pojedeteplanule i na dvojku, protože má převodovku konstrruovanou jinak a převodové stuopně jsou "kratší" než u auta vyšší střední třídy, kterí je vhodnější na dlouhé trasy, než do pomalého hustého městského provozu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.