Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rozvody a ventily

Od: slavo* odpovědí: 5 změna:

Mám fabii 1,4 / 2001 a v poslední době mě se při zahřátém motoru začal ozývat na volnoběh zvuk připomínající mlaskání.

Mechanik mě řekl, že je to jeden z osmi ( samostavů, samoštelů - možná jsem to nepřesně nazval ) u ventilů ale zatím se to nemusí řešil, ale cca za 40 000 km - má najeto 173000 se to bude muset vyměnit až odejde těsnění pod hlavou.

Je to na rozebrání celého motoru.

Možná se to bude dělat při rozvodech možná později.

Mě zajímá cca jak je tato oprava finančně náročná - nemyslím autorizovaný servis který si bere 400 - 600 na hodinu.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Výměna hydroštelu = hlava musí dolu = kromě hydroštelu těsnění, šrouby, práce + opičárny okolo jako rozvody, olej filtry. Tak za desítku a nečekal bych moc dlouho (zaklepou se ventily). I když u tak starý piksly může být výhodnější jezdit dokud to pojede a pak hodit za skály..

 

aciduhy
hodnocení

0x

Neřešit a jezdit. Dříve to auto umře na úplně něco jiného, než problém s ventilem.

 

bery*
hodnocení

0x
Nejsem si jistej, ale nestaci ten splasklej hydrostel u 1,4 8V jednoduse vyradit rucnim nastavením vůle na vahadle?
vernon
V žádném případě!
Nejde to. Je to na houby. Jak to zacne jednou blbnout tak se s tim nejde domluvit. Ja to prekopal na stelovatelny system z filcky a nemusim resit. Nejspis to vyslo i levneji a je to nesmrtelne
Nevyhoda je vyssi hlucnost motoru.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]