Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Akcelerace vs. kontrola trakce

Od: hajcmann odpovědí: 2 změna:

Otázka zní : Pokud vypnu kontrolu trakce (ESP) a při rozjezdu sešlápnu pedál plynu víc, než je zdrávo, protočí se mi kola? Ptám se jen pro zajímavost, samozřejmě je nejlepší, si to vyzkoušet sám, ale zatím jsem to ještě nevyzkoušel a zdá se mi, že když se chci svižněji rozjet, je opravdu znatelně cítit tato funkce v činnosti. (Hyundai I30).

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar promon

Pokud vypnete ESP, tak na kluzkém podkladu auto skutečně hrabe.

 

kepler*
hodnocení

0x

U předního náhonu se dá zagumovat snadno i na suchém povrchu, pokud tomu dáš pořádné knedle. To dokáže i Trabant, když to umíš. U zadního náhonu je to o dost těžší, tam už je třeba většího výkonu. EPS je od toho, aby zabránilo prokluzu - pak trakce i akcelerace znatelně klesá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]