Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Poměr/cena výkon

Od: david01* odpovědí: 2 změna:

Zdravím,
jsem student, vlastním fabii junior (1.2 40kw, 108tis najeto) jezdím ted v zimě za 6 - 6,5l logicky nemám palubní počítač.. tak ne vždy se mi podaří myslet na to "za kolik" ted jedu a jakou mám spotřebu a jak mám težkou nohu. V létě jezdím za 5,5l/100km. Tohle auto je fajn, mám ho rád, ale.. má to své ale, nemá ABS a jeden airbag... to že nemá radio nebo posilovač řízení to mi vubec nevadí, ale ta bezpečnost je pro mě duležitá. Jezdím 3000km/měsíc z 30% město a 70% okrsky/ rychlostky. Sháním náhradní auto za tohle, do 100tis kč. Koukal jsem na auta typu audi a3... atmosferická 1,6 žere u nekterýcj kusu moc oleje, jinak by měla být spolehliva.. dále mě zaujala 1.4 TFSI.. trpí na rozvody, ale jezdit za 7-8 litru? to se mi nechce. Největší favorit je pro mě škoda octavia 2.0 TDI 103 kw - spotřeba do 6l, velký kufr místo, dále jsem uvažoval nad passat 1.9 tdi 96 kw.. kamarad to má a jezdí za 8l (což mi přijde dost) ale jinak to je přijemný auto.. a libi se mi.
Zajímá mě jen vaše nazory a zkušenosti? Denně jezdím přes 120km, hledám spolehlivou ojetinu se spotřebou do 6- 6.5l Máte nějaké zkušenosti, rady, tipy? Díky moc

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

2x

S Focusem 1,6 benzínem jezdim průměr za 6,3, ve městě do 9, mimo město pod 6. dálnice 140 kmh kolem 7 A nemusim se bát o turbo, dvouhmotu, čerpadlo a vstřiky. Za 50 k seženu kus ve výborném stavu jak MK1 tak MK2, i Mondeo..

Koncern je tvrdě předražený, u skoro jakékoliv nafty nafty si nech 50k rezervu na servis. Pokud chceš naftu, tak třeba Stilo 1,9 JTD.

Na 3kkm měsíčně určitě naftu, turbobenzín nebo plyn a spíš novéjší auto.. Ze starých Focus nebo Mondeo 2,0 TDCi, určitě to je lepší než Oktávka, hlavně Mondeo je fakt kočár. Slušný MK3 seženeš taky za 50k..

hodnocení

0x

Škoda:

Octavia 1 - 1.9 TDI 66kW

Octavia 2 - 1.9 TDI 77kW

OPEL

Astra/Zafira - 1.9 CDTI 88kW