Nejste přihlášen/a.
Obvykle klepe táhlo stabilizátoru (kloub) nebo nějaký čep - řízení, kuláky na rameni atd. Silent uložení tlumiče vypadá spíš na hodně peněz/ málo práce pro servis (navrhne ti rovnou vyměnit i tlumiče) Pak "se zjistí" že uložení to nebylo a přehodí ještě tu kost za pětikilo která to byla. No a ty máš nové tlumiče, které jsi sice ještě nepotřeboval, ale zpátky to dávat nikdo nebude... Aneb místo kšeftu za litr to bude za desítku...
Hledá se to tak, že jeden houpe autem, hýbe kolama do strany atd. a druhý osahá čepy - i malá vůle jde jasně cítit. Příp. si pomůžeš montpákou, nebo ti to najde na STK na "houpačce" Pokud to je uložení tlumiče tak to jde rukou cítit taky..
Audi A4 z roku 2004 - to máte tu parádní hliníkovou přední nápravu ne? Nedal bych na pneuservisáka, ale raději to zavezl do autoservisu kde to rozhýbou (nebo pokud se Vám podaří na tu STK a nechat rozhýbat na deskách) a vymění to co bude opravdu KO. ednotlivé prvky téhle nápravy nejsou zrovna za hubičku a povolit několik let zažraný hliník také není práce na pár minut aby se měnily systémem pokus - omyl.
něco z tohoto ti klepe Dal bych na radu Sollika, pokud má náprava něco za sebou, což asi má, je nejlepší udělat celou sadu, jinak mužeš měnit každé 2 měsíce něco.
Sollik radí měnit jen KO díly Je to dilema jestli dělat komplet repas nápravy nebo měnit jen to co má vakl... Záleží jak dlouho to chce mít, pokud rok dva tak je nesmysl investovat balík. To by taky do auta mohl "preventivně" nasypat 100k
nebo to nechat klepat ,,a mám to zadarmo,, to si musí tazatel rozhodnout sám. Já mu nebudu vnucovat ,,kost za pětikilo,,
Nechat klepat zase nééé Ale pokud je v háji např. jen ta kost za pětikilo a zbytek je v pořádku, tak je nesmysl měnit všechno okolo. Technicky je lepší udělat komplet repasi a mít nápravu v cajku dalších 200kkm, ale pokud kastle za dva roky shnije tak je to ekonomicky nesmysl.. Co je lepší je loterie, jedno je zbytečně drahá oprava a druhé zase za chvíli měnit další díl a nakonec to bude stát víc než to udělat rovnou. Ale jak se auto začne sypat, tak je lepší pustit ho dál a pořídit jiné novější, udělat velký servis a mít ho zase pár let.
Díky všem za odpovědi. Asi bych preventivně vyměnil ty stabilizatory jak na přední tak na zadní nápravě a kdyby se to zlepšilo, ale né 100% tně, asi bych řešil to uložení pod tlumiči.
Jen jaké to jsou? v předu to má tvar C? (tyč/vzpěra, stabilizator meyle 318,-/ks potřebných ks 2) a vzadu ve tvaru T. Různé značky: delphi, maxgear, meyle, lemforfer, febi aj.
Preventivně? Je to auto, ne letadlo
Nejlepší bude odvézt auto tam, kde Vám řeknou (nebo rovnou udělají) co je potřeba. Pak už bude rozhodnutí jen na Vás zda vyměnit jen to co je potřeba, nebo jak radí 007.cz komplet nápravu - zrovna u téhle je to nekonečné téma k debatě Podle mě ta náprava není špatná, jen tak nějak není dělaná na naše rozbitý silnice a že by se mi chtělo kvůli jednomu prvku měnit vždy celou sadu ramen ... ale to je samozřejmě volba každého soudruha
A musím se přiznat, že zrovna tohle je věc, kterou raději někomu zaplatím než bych se s tím drbal sám.
Z těch vypsaných značek bych volil Lemforder.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.